sobota 18. januára 2020

(Knižný) súhrn roku 2019

Alebo rok 2019 nie len v mojej knižnici.
Aj za minulý rok som sa rozhodla spraviť takú rekapituláciu. Hlavne knižnú, ale aj výletiky a iné aktivity tu spomeniem. Poďme hneď nato.

jedna z mojich knižníc u priateľa plná neprečítaných kníh
Počet prečítaných kníh za minulý rok je 42 kusov z toho sú 4 Lovestory a 1 anglická (konečne). To je 3,5 knihy za mesiac (aj keď len tenká lovestory), tak to už sa pomaly zlepšujem. Možno to bude tento rok konečne tie moje vysnívané 4 knihy za mesiac. Uvidíme.

Január:
- Gaelen Foley - Jedna noc hriechu
- Nora Roberts - Otázka voľby

Február:
- Nora Roberts - Odteraz už navždy
- Nora Robertsová - Konce a začiatky
- Barbara Cartlandová - Vášeň a kvet

Marec:
- Sidney Sheldon - Thy sky is falling (English) - moja 1. prečítaná normálna anglická kniha
- Sandra Brownová - Tiene minulosti
- Jayne Ann Krentzová - Odvaha na pravdu

Apríl:
- Kim Alexisová; Cynthia Katzová - S trochou šťastia
- Loretta Chaseová - Krásna nehanebnica
- Shannon Drakeová - Zažeň tiene noci

Máj:
- Jude Deverauxová - Holly
- Nora Roberts - Odplavené spomienky
- Nora Roberts - Keď stúpa príliv
- Nora Roberts - Vnútorný prístav

Jún:
- Jude Deverauxová - Sladký klamár
- Helen Mittermeyer - Osudová chvíľa (LS)

Júl:
- Lisa Kleypasová - Nemilosrdný magnát
- Amanda Quicková - Rendezvous
- Jayne Ann Krentzová - Navždy mi dôveruj
- Barbara Boswell - Pokušenie (LS)
- Tami Hoag - Tiene minulosti (LS)

August:
- Sandra Brownová - Výrečné ticho
- Winston Groom - Také pekné dievča

September:
- Nora Robertsová - Modrý záliv
- Jude Deverauxová - Letný dom
- Amanda Quicková - Ľúbostný románik
- LaVyrle Spencerová - Hazardná hra

Október:
- Nora Robertsová - Ďalšia šanca
- Nora Robertsová - Bremeno dokonalosti
- Nora Robertsová - Posledný priateľ
- Elizabeth Michelsová - Neskrotný dedič

November:

December:
- Nora Robertsová - Údolie ticha
- Katherine Stoneová - Návrat domov
- Amanda Quicková - Tajomstvo prsteňa
- Jennifer Blake - Radosť a hnev


Počet kúpených/dostaných kníh (toto zaujímalo aj mňa, bála som sa, že sa budem dosť červenať, ale musím povedať, že knihy som kúpila za celkom dobre ceny a keďže dosť kníh aj čítam, nie toľko koľko by som chcela ale ani nie menej, tak mi to nevadí a až také veľké číslo to nie je. Myslela som si, že ich bude viac.)
- Normálnych romantických kníh (hrubé, ale aj paperbacky) - 166 ks
- Lovestory - 85 ks

Ktoré autorky prevládali?
- prečítané knihy:
Na plnej čiare vyhrala Nora Roberts v počte 13 kníh. To je veľmi pekné a zaujímavé číslo. Ale keďže to boli väčšinou série a pustila som sa do prvej knihy, tak som chcela dokončiť celú sériu naraz, aby som si to pekne prežila ako jeden celistvý príbeh.

- kúpené knihy:
Máme tu tri víťazky s najväčším počtom kníh - Nora Roberst 15 ks, Jude Deveraux 13 ks, Jane Feather 12 ks. Už sa ani nečudujem, že v prečítaných knihách prevláda Nora, keďže najviac kníh som si nakúpila od nej.


Neprečítané knihy som teraz neriešila. Po prvé je ich strašne, ale že strašne veľa a po druhé mám ich rozflákané v dvoch domácnostiach, takže by to bolo trochu nadlho.


Za minulý rok som, čo ta týka mojej knižnice spokojná. Kníh pribudlo celkom dosť, ale nie je to nejaké prehnané. Až tak veľa som na ne zase neminula (ale radšej to sem nebudem dávať :D). Čítanie som občas flákala a občas som prečítala až nenormálne veľa kníh, takže sa to potom pekne spriemerovalo.
Nejaké knihy som posunula ďalej (nebolo ich veľa, ale som spoko).
Vedľa mňa čaká 6 kníh, ktoré musím zrecenzovať (toto slovo sa mi nepáči, príde mi to ako keby píšem nejaké veľké recenzie a pritom sú to len také moje obyč články).
Keď sme už pri článkoch, tak spomeniem, že s blogom a článkami to nebolo bohviečo. Snažila som sa písať aspoň o prečítaných knihách, ale iné články to bolo dosť slabé. Tých článkov mi je fakt ľúto, ale aspoň som spravila aj jedno nové video. Čo ma trochu teší, aj keď je teda v hroznej kvalite :/


Trochu si zrekapitulujeme aj čo sa dialo iné v mojom živote.

99% sme makali s priateľom na dome. To boli tento rok iné fofri, ale dali sme to pekne. Stihli sme zaliať všetky deky na dome, takže nám už chýba len "podkrovie" a strecha, okná a dvere a máme dá sa povedať holostavbu. Potom už len naťahať elektriku, podlahy, steny porobiť... Uvidíme ako to pôjde tento rok. Chcela som spraviť aj článok o našom domčeku, ale neviem kde začať. Chcela by som od začiatku, ale to by bol poriadne starý článok, tak uvidíme. Určite sa na blogu objaví, ale naozaj neviem kedy a sľubovať už nebudem nič.

Teraz ešte spomeniem to 1% a to boli také miniatúrne oddychové chvíle.
Najčastejšie to bolo kúpanie v kúpeľoch (keďže sme mali nejaké zľavové kupóny, tak sme sa chodili kúpať často).
Mali sme dve veľké oslavy za minulý rok. Ja som oslavovala 30 a maminka 50. S oslavou som celkom spokojná, aj keď ma mrzí, že neprišli kamoši, ale tak bola rodina a bolo to celkom dobré, aj keď trochu suchárske bez tanca :D
Výlety neboli žiadne :( Ale aspoň také mini výletiky/akcie sa odohrali, aj keď len asi 3 plus samozrejme nejaké to hubárčenie (niektoré úspešné, niektoré menej úspešné).

Starku sme zobrali kuk rodinu a cintoríny na Oravu a hneď aj do obchodov do Poľska. Dostala to od nás s priateľom ako narodeninový darček. Ona mala okruhliny rok pred nami. A som rada, že sme tam boli, lebo pár týždňov alebo mesiacov nato nám volali, že pán, ktorého sme boli pozrieť zomrel. Tak som rada, že sme ho ešte stihli predtým vidieť, porozprávať sa.

vyhrali sme lístky na Jankov vŕšok žije, tak sme sa išli trochu zabaviť


Energylandia Poľsko. Toto miesto je skôr pre ľudí, čo majú radi adrenalín.
Ja som si to veľmi neužila a radšej by som šla do nejakého Aquaparku.


Dúfam, že rok 2020 nám prinesie dobrú prácu, nové bývanie a nejaké tie výletíky a samozrejme, že stihnem prečítať veeeľa kníh a ešte viac kúpim nových :D Ale v prvom rade veľa zdravíčka pre všetkých, lebo bez toho sa nedá nič.
Krásny rok 2020 Vám prajem, aj keď trochu oneskorene :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...