utorok 26. novembra 2019

Nora Robertsová - Bremeno dokonalosti


Anotácia:
Ryder je asi najtajomnejší z bratov Montgomeryovcov - pod zovňajškom tvrdým sťa skala sa sotva skrýva citlivá duša. Je nevrlý a nespoločenský, ale keď vezme do rúk svoje náradie, žiadna žena mu nevie odolať. Žiadna okrem Hope Beaumontovej, vedúcej jeho vlastného Hotela BoonsBoro...
Ako bývala manažérka hotela vo Washingtone je Hope zvyknutá na vzrušenie a svetlá veľkomesta, no to neznamená, že by nevedela oceniť drobné radosti života v malom mestečku. Je presne tam, kde túži byť. To sa však netýka jej ľúbostného života. Jediný jej kontakt s opačným pohlavím sú slovné súboje s tým neznesiteľným Ryderom, ktorému sa vždy podarí vyviesť ju z miery. Iskry, ktoré medzi nimi preletujú, sú však nepopierateľné... iskry, ktoré začal jeden novoročný bozk.
Zatiaľ čo hotel vďaka jej skúsenostiam a neomylným inštinktom len prekvitá, do jej života sa čoskoro vráti neželaná a zahanbujúca časť jej minulosti. Keď Ryder konečne vidí Hope v jej najzraniteľnejšej podobe, rozvíria sa v ňom city a on si uvedomí, že Hope síce nemusí byť dokonalá, preňho však nikto dokonalejší neexistuje...

O knihe:
original - The perfect Hope
- 3. časť zo série Hotel BoonsBoro:
Ďalšia šanca; Posledný priateľ; Bremeno dokonalosti
obálka - pekná
dej sa odohráva - Boonsboro

Moje pocity:
- 2. - 7. októbra 2019
- prvá vec, ktorú musím spomenúť, ktorá ma dokonale nas...hnevala bolo to, že Hope dobehla jej minulosť a ona sa ňou nechala pohltiť. Ja som si Hope podľa rozprávania o nej a jej správania predstavovala ako silnú ženu, ktorú nedostane nič. Dobre, dajme tomu, že bola prekvapená okolnosťami za akých sa to stalo, ale mňa keby niekto prefackal, tak nerevem, ale obratom ruky jej dám asi druhú a bolo by jedno, či je to chlap alebo žena. Ale asi bola Hope distingvovanejšia ako som si myslela a brala to skôr ako hanbu, takže sa s ňou nepobila.
- Hope a Ryder, táto dvojica sa mi páčila už od prvej knihy. Ak si chcete prečítať ich príbeh, tak jednoducho musíte siahnuť aj po predchádzajúcich dvoch knihách z tejto série. Od prvej knihy to medzi nimi poriadne iskrí, aj keď sa stretávali len sem tam.
- zaujímavé bolo, že Hope pracovala v hoteli ako vedúca, bývala tam a spolu s ňou tam býval aj duch. Fu, tak to by mi trošku sťahovalo riťku. Stretávať sa občas s duchom, rozhovory, vidieť ho... OK, ale nie bývať s ním pod jednou strechou. To už je strašidelné :D Ona si s tým poradila celkom pekne.
-  na Hope sa mi tiež páčilo ako zvládala svoju prácu. Ja som si zo začiatku myslela, že bude vedúcou, ktorá sa bude starať o to, aby bolo všetko v hoteli tip-top. Bude dohliadať nad upratovaním hotela, menšími opravami, varením... Proste všetko čo k hotelu patrí, ale že toto všetko budú robiť iní ľudia a ona ich bude riadiť a popritom robiť kancelárske veci a iné dôležité vybavovačky, ale nie. Hope tam robila všetko. Úplne všetko. Od varenia až po upratovanie. Bolo to úžasné ako všetko zvládala. Ale zaujímalo by ma ako to bolo ďalej. Keď si zobrala Rydera a presťahovali sa k nemu, lebo jeho dom bol predsa len krajší, väčší a do budúcna prístupnejší pre deti, tak potom ako pracovala? Keďže o ľudí v hoteli sa starala 24 hodín denne? Najali si tam nejakú vedúcu na noc alebo niekoho kto sa o to staral a Hope na neho dohliadala? To by bolo tiež zaujímavé tam spomenúť.
- Ryder, už len pri vyslovený jeho mená sa usmievam. Mám rada tento silný, šikovný, mužný tip. Taký ten horal. Taký ten typ, čo vás dvihne jednou rukou a na druhej drží motýľa. Proste silný a nežný zároveň. Aj keď k tomu jeho dobru sa treba prepracovať cez poriadnu vrstvu cibule a aj keď cibuľu nemám rada, ale mám rada to prepracovanie sa k jadru. Teda, čo sa týka prekárania a  slovných súbojov, doberania...
- obaja sa priťahovali už od ich prvého stretnutia, ale Hope nemala po nedávnej skúsenosti chuť začínať si niečo so šéfom a Ryder zase nemal chuť na fajnovú mestskú paničku, aj keď sa mu zrejme páčila.
- ako to nakoniec skončilo a čo sa z duchov vykľulo mi prišlo dosť divné (nebudem prezrádzať), ale zase mi to prišlo až príliš (prepojené so všetkým), ale nevadí aj napriek tomu to bola dobrá kniha
- táto kniha dostáva 4 pusinky asi aj zato, že sa to tam už pekne všetko vyriešilo (s celou rodinou, priateľmi, s duchmi, s hotelom, reštauráciou...), ale možno by si skôr zaslúžila 3 pusinky

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...