utorok 22. októbra 2019

Winston Groom - Také pekné dievča


Anotácia:
Winston Groom, autor slávneho románu Forrest Gump, sa nám vo svojom najnovšom diele predstavuje v pomerne netradičnej polohe. Jeho najnovší román je totiž strhujúci thriller - moderátorka losangeleskej televízie Delia Jamisonová je ešte stále krásna, očarujúca žena, hoci už má vyše štyridsať rokov. V jej živote sa vystriedalo veľa mužov, ani s jedným však dlho nevydržala. Len čo muž naznačil, že to s ňou myslí vážne, prerušila s ním všetky putá a opustila ho. Za tie roky za sebou nechala spúšť a zrazu sa zdá, že jej to chce niekto zrátať. Delia začne dostávať anonymné listy, v ktorých pisateľ farbisto opisuje ľúbostné hry, ktoré s ňou prežil, a vyhráža sa, že to zverejní, ak nevyhovie jeho želaniam.
Keď sa Delia stretne s bývalým milencom, scenáristom Johnnym Lightfootom, ktorý má pre ňu ešte vždy slabosť, zdôverí sa mu so svojím problémom a on jej prisľúbi, že sa pokúsi vypátrať pisateľa listov.
Delia preňho zhotoví zoznam svojich bývalých milencov a pátranie plné prekvapujúcich zvratov a odhalení sa začína.


O knihe:
original - Such a pretty, pretty girl
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - veľmi sa mi nepáči. Skôr by sa mi hodila k nejakej právnickej knihe ako k tomuto.
dej sa odohráva - Los Angeles (ale aj iné mestá); blízka minulosť

Moje pocity:
- od neviem kedy až do 22. augusta 2019
- pre niekoho bude kniha určite dobrá, ale pre mňa teda nie. Celý čas som čakala nato, čo to vlastne mala aké zvrátené praktiky, a aj keď som si to domyslela, neviem, či to bola pravda. Potom sme celú knihu odhaľovali, kto ju to obťažuje. To som mala viac favoritov, ale nejako som si z nich nevedela vybrať, ale na konci ma nejako extra neprekvapil.
- mne to prišlo ako nejaká kniha o nejakej k..vičke. O jej zhýralej minulosti a potom jej to pokazil nejaký vydierač a bývali frajer, ktorý bol do nej ešte stále buchnutý jej prišiel na pomoc, aby sa z nej vyliečil alebo aby sa dali dokopy. Jedno z toho. Čo ja vám viem. Ja by som za tu knihu nedala ani groš. Ale musím sa priznať, že som ju čítala so zvedavosťou, čo bude na konci, ale na konci som si povedala, tak trochu zabitý čas a asi ju posuniem ďalej. Nie je to kniha pre mňa a už druhýkrát sa ju nechystám čítať, ale nebola až taká zlá.
Povedala by som, že bola dobre napísaná. Dobre sa tam rozoberalo to, ako hlavný hrdina pátral v jej minulosti, kto mu pomáhal, o nejakých takých zaujímavostiach ako sa dalo prísť nato, kto jej poslal foto, pásku...
- ak sa trochu hlbšie zamyslíte nad knihou, tak v nej niečo možno nájdete. Zranené dievčatko, ktoré má zapotreby zraňovať? Alebo len hľadá niekoho, kto by jej nahradil otca? Čo ja viem. Fakt som z tejto knihy nejaká mimo a dosť aj znechutená, že sa ku mne dostala a ja som si ju prečítala. Ach toľko lepších kníh a ja zabijem svoj drahocenný čas s niečím takýmto. Ale to som ja. Niekomu druhému určite sadne, ale nie niekomu kto číta romantiku na kilá a čaká také niečo vo všetkých knihách (aspoň v knihách, keď už nie v živote :D).
- zaručene môžem povedať jednu vec. Táto kniha sa do mojej knižnice už nevráti.
- ak máte radi romantiku, tak táto kniha vás veľmi nenadchne.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...