utorok 15. októbra 2019

Tami Hoag - Tiene minulosti


Anotácia:
Život uštedril Alexandre Gianni niekoľko tvrdých lekcií. Doteraz nemala s mužmi najlepšie skúsenosti, najmä s takými vychýrenými krásavcami, akým je Christian Atherton. Alex odmieta Christianove pokusy o zblíženie, pretože sa domnieva, že tomuto príťažlivému mužovi ide len o povrchný vzťah. Jeho bezočivé pohľady a svojrázny humor ju však neustále prenasledujú a roznecujú oheň skrytý za chladnou fasádou jej tváre.
Christian si totiž zaumienil, že roztopí ľad v jej srdci a presvedčí Alex, že si zaslúži byť milovaná. Alexandra s prekvapením zisťuje, že tento švihák z dobrej rodiny, s nie najlepšou povesťou, je citlivým mužom, ktorý ju dokáže nežne bozkávať a vyvolať v nej zvláštnu, doteraz nepoznanú túžbu.
Christian je očarený neskrotnou a temperamentnou ženou a chce sa dozvedieť tajomstvo, ktoré pred ním skrýva. A nielen to. Rád by utíšil bolesť, ktorú v jej duši zanechalo bezcitné zaobchádzanie iných mužov.
Uspeje tento obletovaný sveták a nájde kľúč k srdcu nedôverčivej Alexandry? Poskytne jej vytúžený pocit šťastia a spokojnosti?

O knihe:
original - Tempestuous (originál obálka rovnaká ako naša)
- 3. časť zo série Quaid Horses:
Rumor has it; Man of her dreams; Tiene minulosti
obálka - hodí sa ku knihe
dej sa odohráva - Briarwood; cca blízka minulosť

Moje pocity:
- od neviem až do 30. júla 2019
- obsah knihy je zaujímavý alebo teda presnejšie téma, o ktorej autorka písala, ale nemôžem si pomôcť mňa ten jej štýl a písanie nezaujali. Tešila som sa nech už je koniec, nech môžem začať čítať niečo iné. Je to pritom tenká kniha a čítanie mi trvalo neskutočne dlho.
- nehovorím nájdu sa tam nejaké svetle chvíľky, ale bolo ich žalostne málo. Nevyvážili ten nie moc zaujímavo napísaný dej.
- bolo to také strašne predvídateľné. Ani jeden z hrdinov ma nezaujal. Beriem, že Alex to mala ťažké. Potom čo sa jej stalo sa jej celá rodina obrátila chrbtom a ona ostala na všetko sama. Dokonca aj na malú dcérku, ale autorka ma nepresvedčila o tom, že by som ju mala ľutovať alebo aspoň niečo k nej cítiť. Christian, aj keď bol nejaký anglický lord alebo čo to mal za postavenie, aj tak mi neprišiel sexy. Snaha v tom bola. Zo sukničkára sa stal úžasný chlap, pripravený na skutočný život so ženou a s deťmi, ale ach. Všetko bolo tak príšerne prehnané, predvídateľné. Za mňa fakt nie, ani poriadne nemám, čo v tej knihe pochváliť.
- možno len autorka potrebovala viac stránok, aby sa mohla poriadne o všetkom rozpísať, ale preboha kto by to čítal. Ešte jednu stránku navyše a tú knihu spopolním. OK. Možno preháňam a nebol to taký odpad. Prečítala som to, ale už v živote po tej knihe nesiahnem a ten čas som mohla venovať radšej inej knihe.
- možno ma len naštvalo, že kniha mala fajn potenciál. PORIADNY SPOJLER: Zápletka, že ju znásilnili a každý sa na ňu vykašlal a musela začať nový život, niekde úplne inde, pod iným menom. Bola fajn. Potom, keď hrala ľadovú paničku, aby sa k nej nikto nepriblížil. Hlavne chlapi, aby ju neobťažovali, tak to Christian zobral ako výzvu a stavil sa s priateľom, že ju zbalí a pôjde s ňou na rande. Podľa mňa zaujímavý, aj keď trošku otrepaný príbeh, ale určite by sa dalo niečím zaujať, ale táto autorka za mňa nie. Teda aspoň pri tejto knihe určite nie.
- jediný, kto ma tam zaujal bola Christianova baba, ktorá sa mu starala o kone. Bola to taká drzá, sympatická holčina.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...