štvrtok 21. februára 2019

Nora Roberts - Odteraz už navždy


Anotácia:
Renomovaná antropologička Kasey Wyattová príjme pracovnú ponuku od úspešného románopisca Jordana Taylora, ktorý potrebuje pomoc pri výskume zvyklostí prériových Indiánov, pretože sú námetom jeho najnovšej knihy.
Po príchode do pôsobivej rodinne vily v Palm Springs čaká Kasey chladné škrobené prijatie. Jordanovej prísnej matke sa mladá dáma okamžite znepáči, zatiaľ čo v jeho plachej osamelej neteri vzbudzuje zvedavosť. Sám Jordan svoje emócie dokonale skrýva za vznešenou maskou aristokrata.
Kasey, ktorá je pravým opakom utiahnutej knihomoľky, akú všetci očakávali, napĺňa ich životy radosťou a smiechom. Jordan náhle zisťuje, že ho priťahuje žena, ktorá je úplne iná ako všetky ostatné a ktorá dokáže rozjasniť jeho všedné dni...
O knihe:
original - Tonight and always
- nemala by pochádzať zo žiadnej série, aj keď som našla, že tieto 3 knihy, čo som čítala za sebou sú z kompilácie Zo srdca, ale nejako to nebudem riešiť. Fakt netuším.
obálka - páči sa mi tá baba na obálke, hlavne jej vlasy. Len som si ju podľa knihy predstavovala viac kučeravú.
dej sa odohráva - Palm Springs; Západná Virgínia; New York; blízka minulosť

Moje pocity:
- Február (dočítané 4. február, ale neviem ako dlho som ju čítala)
- kniha nebola napísaná štýlom vav ako som mohla bez nej žiť, ale páčila sa mi. Bol to príjemný oddych. Niektoré časti tam boli na jemne slzavé údolie. Bolo to trošku dojímavo-smutné.
- páčilo sa mi aká bola Kasey inteligentná, šikovná. Páčilo by sa mi byť takou babou. Vo svojom odbore bola podľa mňa dokonalá, ale vyznala sa aj v iných oblastiach. Asi až príliš dokonalá.
- Kasey mi prišla od začiatku ako také tornádo a Jordan trochu ako snob. Nepáčilo sa mi ako ju "uháňal". Nebolo to nejaké nepríjemné, ale čakala som, že bude robiť aspoň trochu chrumkavého :D Ona sa zase do neho až extrémne rýchlo zamilovala. Bode, ľudia čo je to s vami, čo máte nedostatok stránok v knihe?
- zažili sme s nimi aj Vianoce, ale veľmi okúzľujúce mi neprišli. Povedala by som, že trochu odbité a to sa táto tematika dá podľa mňa veľmi dobre využiť.
- aj tu by ma potešilo keby sme mohli nakuknúť do Jordanovej knihy
- Alison ste si museli zamilovať. Po pár stránkach ste mali chuť ju maznať, rozmaznávať, objať. Zomreli jej rodičia a do opatery ju dostal jej strýko Jordan, ktorý na ňu nemal príliš veľa času a tak sa jej "venovala" jeho matka. Akože hrôza. Dieťa skôr zažívalo drezúru ako lásku a detstvo. Ale ešte bol čas a nepodarilo sa im ju zlomiť a dá sa povedať, že aleluja, že prišla Kasey a zachránila ju.
- zase to fajčenie. Ja zato nemôžem. Ja mám nato alergiu.
- Harry Rhodes, jeho matka, jeho neter Alison, Kaseyn starý otec. Nebolo tam príliš veľa postáv, ale každá vedľajšia postava mala v knihe svoje miesto.
- bolo tu na mňa trocha moc s.xu
- kniha nebola náročná na čítanie. Zhltla som ju rýchlo. Páčil sa mi pohľad na dieťa - sirotu. Nejaká zázračná kniha to nebola, ale aj tak sa mi páčila.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...