štvrtok 4. apríla 2019

Jayne Ann Krentzová - Odvaha na pravdu


Anotácia:
Zoe prežíva prvé mesiace manželstva s Ethanom, súkromným detektívom. Medové týždne naplnené vášňou však naruší tieň z minulosti. Zoe, bytová architektka so zvláštnym šiestym zmyslom, dokáže vycítiť energiu, ktorú po sebe zanechávajú hlboké emócie alebo tragédia, a tak odhaliť tajomstvá ukryté v domoch svojich klientov. Teraz však zachytí hrozbu vo svojom bezprostrednom okolí: narazí na desivé, temné vibrácie.
Zanechal ich tam manžel jej najlepšej priateľky, ktorý má byť údajne mŕtvy? Bol to niekto, koho si Zoein manžel znepriatelil pri vyšetrovaní smrti svojho brata? Alebo túži po pomste dakto zo súkromnej psychiatrickej kliniky, ktorej čudné praktiky Ethan so Zoe odhalili?
O knihe:
original - Truth or dare
- 2. časť zo série Whispering Springs:
Svetlo v tmách; Odvaha na pravdu
obálka - to mala byť psychiatria alebo čo? Radšej tam mali dať ich dom alebo niečo normálne z knihy. Ak je to psychiatria skôr by sa hodila k jednotke. Fialovú nemám rada, ale táto v kombinácii s čiernou vyzerá dobre. Ak to mám porovnať, tak originály sa mi páčia o ždibček viac. Nehovorím, žeby obálka bola zlá, ale asi by sa skôr hodila k inej knihe alebo potom treba nad ňou viac premýšľať. Ak by som nepoznala autorku a siahla by som po tejto knihe, tak by mi obálka nepovedala, že je to romantika.
dej sa odohráva - Whispering Springs; cca blízka minulosť

Moje pocity:
- 8. - 21.3.2019 (nejako dlho mi trvalo čítanie a ešte dlhšie vypustenie článku do sveta)
- anotácia je super, keď sa nato takto spätne pozerám
- Pravda alebo odvaha by sa mi páčil ako názov knihy viac
- myslím si, že táto kniha by sa mala čítať až po prvej časti. Na začiatku nám autorka zopakuje nejaké detaily z ich minulosti, ktoré boli v predošlej knihe. Trochu nám aj opísala nejaké ich zážitky v spoločnom živote po ich rýchlej svadbe. Ale keby sme po tejto časti čítali jednotku asi by v tom bol dosť mišung.
- trochu som bola sklamaná, že druhá časť nebola o Arcadii, lebo som si ju celkom obľúbila. Fakt dobre napísaná postava. A aj keď sa jej tu autorka venovala, aj tak mi to prišlo málo, ale nevadí, lebo to bolo také príjemné čítanie.
- taktiež ma trochu mrzelo, že tam viac autorka neopisovala Bonnie a jej život (s chalanmi, s novou láskou v jej živote...), lebo aj ona bola príjemná osobnosť, ale to by už fakt tá kniha asi praskla, lebo dejovo tam toho bolo naozaj dosť. Kopec veci sa tam stalo. Dokonca aj šialenec, ktorý ich tam prenasledoval bol prekvapením pre mňa. Ale zase musím povedať, že tam toho bolo veľa, ale nebolo to nejako odfláknuté. Páčilo sa mi to.
- musím sa s vami podeliť aj o pár pre mňa vtipných vecí (ako sa starala Zoe o Ethana a dá sa povedať, že mu tak prejavovala lásku):
"Jogurt so živou kultúrou? V živote som o ničom takom nepočul. Zvyčajne si dávam záležať, aby bola moja strava dokonalo mŕtva, než ju vložím do úst. Je to bezpečnejšie, vieš?"
- prišlo mi, že obaja sa tak krásne doplňujú. Navzájom sa o seba starajú, on jej síce veľmi neveril, že má jasnovidecké schopnosti a bál sa, že sa naňho vyprdne, keď zistí veci z jeho minulosti. Ale inak bol vtipný a roztomilý. Ona bola zase super kamoška, manželka a aj bytová architektka. Teraz by sa mi niekto taký hodil :D
- ešte posledná Ethanova perlička, ktorú venoval svojmu "spolupracovníkovi" Singletonovi a už končím:
"Typy ako Morrow sú oportunisti. Do priameho fyzického rizika sa veľmi nehrnú. Pochybujem, že by si chcel ešte raz so mnou začať, ale som pripravený."
"Áno? A ako?"
Ethan zazvonil novou retiazkou na kľúče, čo mu dala Zoe.
"Zapískam na píšťalku a touto baterkou mu oslepím oči."
:D a ak by vás zaujímalo, čo mu Singleton odpovedal smelo do čítania
- som rada, že som si knihu prečítala, aj odporučiť ju môžem, možno by som po nej aj niekedy ešte siahla, ale nespadla som z nej na zadok a mohla byť ždipček viac prepracovaná, ale nato by bolo treba asi pár stránok navyše, lebo tam toho bolo dosť.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...