utorok 7. mája 2019

Shannon Drakeová - Zažeň tiene noci


Anotácia:
Škótsky šľachtic Arryn Graham sa chce pomstiť Kinseymu Darrowovi za krvavé zločiny proti rebelom tým, že vyhlási jeho nevestu Kyru za svoju. Dlhovlasá kráska však rozhodne nemieni hrať úlohu obyčajného pešiaka. Smelý rytier si ju podmaní a Kyra ochotne prijíma jeho vášeň, hoci vie, že sa tým dostáva na zoznam kraľových nepriateľov. Preto sa ocitne na úteku ako vyhnanec, ktorého po dolapení čaká slučka, ak sa Arrynovi nepodarí zachrániť ju včas.
O knihe:
original - Conquer the night (LINK NA ORIGINAL OBALKU NA GOOGLE)
- 2. časť zo série klan Graham:
Come the morning; Zažeň tiene noci; Milovať nepriateľa; Víťazný rytier; The lion in glory; When we touch; The Queen's lady
obálka - originál obálka nič moc. Možno keby tam bol ten obrázok väčší a nie taká blcha. Naša obálka je ružová, ale obrázok blé.
dej sa odohráva - 1287; 1297; Škótsko

Moje pocity:
- 13. - 14.4.2019 (tak toto bola rýchlovka. Konečne som si spravila ničím nerušený deň a venovala som sa len knihe.)
- začiatok ma veľmi nezaujal. Nezodpovedný kráľ, ktorý sa počas zúriacej víchrice chce dostať za svojou nevestou. Možno v tom on videl niečo hlbšie, ale keby počkal nemuselo sa nič z toho čo sa v knihe stalo odohrať. Čo by bolo smutné, lebo hlavní hrdinovia sa k sebe hodili.
- páčilo sa mi prvé stretnutie hlavných hrdinov. Lady Kyra a Arryn spolu bojovali na život a na smrť. Aj keď on sa mi zdal byť nežný. Teda, že sa až tak veľmi nesnažil, aby ju zabil. Možno som prezradila trochu z deja, ale toto si vedel každý aspoň trochu inteligentný človek po pár vetách domyslieť.
- bola som celkom zvedavá ako ju Arryn dostane do postele. Znásilní ju? Príde za ním dobrovoľne, lebo sa do neho buchne? Toto vám už neprezradím.
- najskôr som nechápala prečo ju Arryn obviňuje z toho čo sa stalo jeho manželke, dieťaťu a jeho hradu, ale potom som pochopila, že bol zrejme zaslepený bolesťou a nevidel a nepočúval zjavné fakty.
- páčilo sa mi ako sa Kyra snažila utiecť. Bola to fakt bojovníčka.
- dialógy medzi hlavnými hrdinami boli vtipné, prekáravé. Také ja môžem.
- dej bol tiež zaujímavý. Stále sa tam niečo dialo. Nebolo tam toho ani veľa, ani málo.
- postáv tam bolo dosť a aj keď sa kniha odohrávala hlavne medzi dvoma ľuďmi, tí ostatní to tam pekne spestrovali
- možno by som si vedela predstaviť knihu bez nejakých tých bojov a opisov nechutného mrzačenia ľudí a ich nabodávania na koly a drania z kože. Proste fuj, ale dodávalo to knihe hĺbku. Dokázali ste sa tým vžiť do deja a predstaviť si, že to vtedy bolo zrejme dosť kruté a smutné.
- to, že sa Kyra a Arryn do seba zamilujú ešte nič nerieši. On aj tak bude musieť odísť do boja, kde ho môžu zabiť a ju keď dostane jej snúbenec tiež nemá najlepšie vyhliadky k prežitiu, keďže už je poškvrnená.
- záporák (teda skôr zradca) ma v tejto knihe poriadne dobehol. Dosť som špekulovala nad tým, kto to môže byť, ale nakoniec som ho neuhádla.
- určite odporúčam prečítať si knihu, aj keď nemáte radi krvavé jatka. Aj ja som to dokázala prekusnúť, keďže vzťah medzi hlavnými hrdinami bol tak krásne romantický, prekáravý a aj keď sa nestretli za najpriaznivejších podmienok, aj tak to bol zrejme ich osud a bolo to super. Za mňa stojí za prečítanie aj opäť a keby ju vezmem na opustený ostrov neľutujem.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...