štvrtok 17. októbra 2019

Sandra Brownová - Výrečné ticho


Anotácia:
Lauri je obetavá učiteľka hluchonemých detí. Jej minulosť je však ako nezahodená rana a za svoju úspešnú kariéru skrýva vlastnú osamelosť. Televízny moderátor Drake má tiež dve smutné tajomstvá - dcéru, o ktorej je presvedčený, že nebude môcť viesť normálny život, a mŕtvu manželku, na ktorú nevie zabudnúť. A napokon je v tomto príbehu ešte nádherné, slabo počujúce dieťa Jennifer. Títo traja majú šancu stať sa rodinou - no každý z nich musí nájsť hlas, aby vyjadril svoju potrebu byť milovaný

O knihe:
original - Eloquent silence (naša obálka nie je najlepšie nakreslená, ale obsahu sa približuje asi najlepšie a vyzerá lepšie ako originál)
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - on vyzerá nechutne, nejaký dokrčený. Ona ako zmoknuté, nevyspaté kura a dievčatko má nejaký divný uhol tváre alebo čo jej to spravili.
dej sa odohráva - New York, Nové Mexiko, cca blízka minulosť

Moje pocity:
- 31. júla - 2. augusta 2019
- herec! Nie moderátor, ale herec! Niekedy ma zlý preklad alebo nečítanie knihy vedia fakt vytočiť. Knihám by sa mal venovať niekto, kto má k tomu cit a baví ho to a vie čo robí. No nič moja posadnutosť knihami vie byť niekedy krutá. Ale fakt čakám od ľudí, že ku knihám budú mať úctu ako ja (pokiaľ sa nejedná o nejaké nemecké knihy :P)
- kniha určite stojí za prečítanie, ale okrem toho, že sa tam riešil hlavne ich vzťah a aj jeho nepočujúca dcéra, tak nič zaujímavé sa tam nedialo.
- aj keď kus zápletky tam zaviedli jej rodičia a bolo to pekne dopletené, ale ani z toho som nebola nejaká unesená. Skôr mi to prišlo ako trochu trápna zápletka, keď už sa tam nič zaujímavé nedeje na, tu máte aspoň nejakú hovadinu.
- od začiatku mi nebol Drake nejako zvlášť sympatický. Neviem, nepáčil sa mi. A ešte aj tie jeho fúzy. Fuj. Ja som z nich nemohla. Mne prišli nechutné. Len také pásičky, aspoň podľa obrázka a opisu. Čo viac chlpov mu pod nosom nerástlo? Ale každému sa páči niečo iné.
- s tou jeho dcérkou to bolo zaujímavé. Ako sa učili spolu znakovú reč a rôzne iné veci. To fakt bolo pekne opísané. Preto aj tri pusinky.
- koniec bol zaujímavý. Čo sa to vlastne stalo s jeho ženou, aké bolo ich manželstvo... Trochu som to aj čakala, ale trochu to bolo aj iné než som čakala. Horšie.
- k tejto knihe nemám čo extra napísať. Za prečítanie stojí, odporúčať by som ju moc neodporúčala. Veď ani neviem, čo o nej také napísať.
- fakt neviem, čo povedať. Čakala som, že kniha bude o nepočujúcom dievčatku, okorenená romantikou, ale táto romantika ma veľmi nebavila.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...