utorok 6. augusta 2019

Helen Mittermeyer - Osudová chvíľa


Anotácia:
Pri opaľovaní sa na svojej chate, ktorá bola blízko pláže sledoval Hawk Dykhart pobrežie oceánu. Náhle zbadal plávajúceho človeka a v jeho blízkosti niečo, čo sa veľmi podobalo na žraločiu plutvu. Bleskovo naštartoval vodný skúter a stihol bez akéhokoľvek vysvetľovania naložiť a odviezť do bezpečia neznámeho plavca. Po dramatickom pristáti na pláži zisťuje, že vytiahol z mora krásnu rozzúrenú ženu, ktorej, ako sa domnieva, práve zachránil život. Bahira Massudová vyzerá ako úchvatné spojenie biblickej Evy a Venuše v jednej nádhernej, exotickej bytosti. Nehnevá ju len to, že bola "zachránená", ale najmä to, že jej záchrancom je krásne urastený divoch s pohľadom, od ktorého sa jej podlamujú kolená. Hawk cíti, že túto morskú bohyňu musí vlastniť.
Je Bahira skutočne tým, čo doteraz chýbalo jeho životu? Jej telo túži po tomto mocnom cudzincovi, ktorý prejavuje o ňu toľko záujmu. Môže si však dovoliť podľahnúť majstrovi zvodcovského umenia? Hawk predstavuje práve také riziko, ktorému sa doteraz vyhýbala, aj keď bola vo veľkom pokušení spoznať ho. Bude láska k Hawkovi znamenať pre Bahiru stratu kontroly nad jej životom?
O knihe:
original - A moment in time
- 2. časť zo série (ale netuším ako sa séria volá, lebo ono to ani ako séria nebolo uvádzané, len som našla, že tieto dve knihy na seba nadväzujú):
The mask; Osudová chvíľa
obálka - rovnaká ako ogirinal, celkom pekná
dej sa odohráva - Barbados; Los Angeles

Moje pocity:
- netuším, kedy som sa do nej pustila, ale skončila som s ňou 16.6.2019
- nebola to tak úplne jeho chata. On tam bol na dovolenke a bol to hotelový rezort a tú chatku, vilu alebo čo to bolo mal prenajaté.
- čítalo sa mi to fajn, aj ma to trochu zaujalo, ale bolo na tom vidno, že je to taká "lacná" kniha. Nič extrémne úžasné, ale na jedno prečítanie fajn.
- Bahira bola aj recepčná, organizovala výlety, robila aj sprievodkyňu. Bolo to tam trochu aj popísané. Hlavne ich spoločný výlet. To mi prišlo celkom vtipné, keďže ich šofér sa rád posilnil dúškom niečoho tvrdého a potom šoféroval ako blázon :D Áno, za normálnych okolností by mi to nebolo vtipné. Nemám rada alkohol za volantom, ale v tomto prípade sa inak nedalo ako smiať sa.
- neznášam štikanie (čkanie), ale to jej štikanie bola ďalšia vtipná vec. Ona dokázala štikať naozaj pri každej príležitosti. A keď hovorím každej - myslím presne na tú jednú vec :D mne sa to zdalo vtipné, ale asi preto, že sa to nedialo mne.
- Bahira mi prišla také obyčajné, normálne dievča. Bola mi sympatická a tak trochu som jej závidela jej pracovné miesto. Teda nie recepčnú - mňa kontakt s ľuďmi zabíja. Hlavne s tými nie moc normálnymi. Ale taký Barbados. To by bolo miesto na prácu. Potíš sa ako kôň, ale po práci si môžeš užívať tu krásu, aj keď netuším ako vlastne Barbados vyzerá. Ešte som tam nebola, ale určite tam musí byť krásne.
- Hawk mi prišiel trochu taký fičúr alebo ako inak ho nazvať, aby som ho neurazila. Nebol to zlý chlapík, ale na začiatku mi prišiel ako chlap, čo ukáže na ženu, dostane ju a potom si trochu užije a ide ďalej. Možno to tak aj zamýšľal a postupne sa mu plány asi zmenili.
- to spestrenie deja s jej strýkom a bratrancom mi prišlo také - neviem, neviem. Taká päsť na oko popravde. Už moc vyšpekulované. Bolo to fajn spestrenie, ale to, že sa poznali a ako sa to všetko vykreslilo. No čo ja viem.
- páčili sa mi ich dialógy. Mám rada také prekáravé, veselé slovné hry.
- aj tie prekvapenia, ktoré sa tam udiali ma celkom pobavili. Naviac asi auto, ktorým sa mali dopraviť domov z večierka. Takým autom by som sa teda nechcela moc vyvážať, ale každý máme iný vkus.
- to drahý, najdrahšia, miláčik, si taká dokonalá... bez týchto presladenosti by to bolo omnoho lepšie. Pripadá mi to také lacné, prehnané.
- je to tenká, romantická knižka, takže veľké očakávania sa od nej nedajú mať, ale bola nato všetko dobrá. Som rada, že som ju prečítala a aj keď tam boli nejaké tie sladké hlúposti a veci, ktoré ma až tak nebavili, aj tak sa mi kniha čítala dobre a páčila sa mi a určite je môžem odporučiť na také rýchle, oddychové čítanie.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...