štvrtok 11. júla 2019

Nora Roberts - Vnútorný prístav


Anotácia:
Tretia časť príbehu trojice bratov, ktorých spojil osud v čase núdze, aby sa opäť všetci doma stretli. Rodina Quinnovcov nebola nikdy taká silná ako teraz, keď sa na otcovo želanie starajú o chlapca Setha ako o vlastného. V nasledujúcich mesiacoch bude ich sila podrobená ďalšej skúške.
Philip Quinn robil všetko tak, aby jeho život vyzeral dokonalý. Má bleskovú kariéru a byt s výhľadom na prístav a jeho život na ulici je minulosťou. Ale jeden pohľad na Setha stačil na to, aby mu pripomenul seba samého, keď bol ešte malý chlapec.
Philip sa rozhodol splniť otcovo želanie, ktoré vyslovil na smrteľnej posteli a postarať sa o Setha považuje za povinnosť. Nikdy si však nemyslel, že mu Seth pristatie k srdcu a zo sľubu, ktorý dal otcovi, vznikne viac ako len záväzok. Sethova budúcnosť v rodine Quinnovcov sa zdá byť istá, až kým do mesta nepríde neznáma žena. Tvrdí, že prišla skúmať St. Christopher´s kvôli svojej knihe, ale jej skutočným predmetom záujmu je rodina Quinnovcov. Jej chladné správanie a odmeranosť Phillipa zaujali a je odhodlaný odhaliť jej pravé úmysly. Ona má tajomstvo, ktoré ohrozuje život, ktorý bratia pre Setha vytvorili, a mohlo by ich rodinu naveky rozdeliť.
O knihe:
original - Inner harbour
- 3. časť zo série Chesapeake Bay:
Odplavené spomienkyKeď stúpa príliv, Vnútorný prístav, Modrý záliv
obálka - presne Philip
dej sa odohráva - Chesapeake Bay - St. Christopher; Baltimore

Moje pocity:
- asi hneď ako som dočítala druhú časť? čiže cca 25. - 30. máj 2019
- na Philipa som sa moc netešila. Bol vtipný, zlatý, ale nemyslela som si, že kniha o ňom bude zaujímavá, ale to som sa poriadne mýlila. On ako hrdina bol úžasný, ale tá jeho frajerka. Prišla mi neurotická, divná, ale ok zistili sme, že len bola zranená a nedávala to najavo, ale aj tak mi prišla divná.
- myslela som si, že Philip bude mať najnudnejšiu minulosť zo všetkých bratov, ale zjavne som sa mýlila. Nebol to len taký obyčajný zlodejíček. To za akých okolností sa dostal k svojej novej rodine bolo tiež zaujímavé. Chudáčik. Bolo mi ho ľúto. Ako ho postrelili a ako "umrel" bolo hneď v prológu a bolo to veľmi zaujímavé, takže kniha ma dostala hneď na začiatku.
- ale musím sa priznať, že potom čo sa dali hlavný hrdinovia dokopy to už u mňa trochu škrípalo. Boli spolu zlatí a tak, ale neviem, mne sa Sybill nepáčila ako hrdinka alebo lepšie povedané ako ju autorka vykreslila. Bola zaujímavá, čo sa týka jej práce v tom bola výborná, ale v živote jej to moc nešlo. Asi to chcela autorka v nej vykresliť a to sa jej teda podarilo. Mne sa to nepáčilo, ale beriem, že aj takí ľudia sú.
- to jeho drahé oblečenie, vína... Preto som si predtým o ňom myslela asi svoje. Že je tak trochu snob. V tejto knižke sa krásne ukázal, že aj keď v niektorých veciach snob je, tak vnútorne je stále ten malý chlapec, ktorému dali jeho nový rodičia druhú šancu na život a on ju uchopil a využil.
- som na tých chalanov taká hrdá a samozrejme aj na ich rodičov. Bolo síce potrebné, aby boli mŕtvi, aby sa chalani postarali sami o Setha, ale bolo mi ľúto, že sme sa s nimi viac nezoznámili. Museli to byť naozaj super ľudia, keď dokázali z troch deti bez šance na dobrý život spraviť takýchto chlapov.
- dokonca nebol ani taký fajnový ako som si o ňom myslela. Pri stavaní lode pomáhal rovnako ako všetci ostatní. Dokonca sa pritom aj zapotil, ale vždy s noblesou :D
- Sybill mi na začiatku pripadala ako nejaký tajný špicel. To ako ich najskôr špehovala, písala si o nich poznámky a potom im nepovedala kto naozaj je.
- v tejto časti sme sa konečne stretli so Sethovou matkou (aj keď to nemuselo byť, bolo to fajn. To je teda ženská, na pranier s ňou), vyriešilo sa všetko ohľadom Setha a jeho adopcie a prečo sa tak podobá na ich otca a taktiež sa vyjasnilo, či ich otec spáchal samovraždu alebo nie.
- v tejto časti sa mi najviac páčil ich otec ako duch. Dobre som sa pritom zabavila.
- nebudem vypisovať, čo všetko sa tam dialo, ale keď si prečítate prvé dve knihy túto musíte tiež. Som zvedavá kedy sa dopracujem ku knihe o Sethovi. Neviem sa k tomu nejako dokopať. Neviem si ho predstaviť ako dospelého s frajerkou, keď to je ešte taký chlapec, ale určite si ju prečítam na uzavretie tohto príbehu a som zvedavá o čom môže byť, lebo nemám ani poňatia.
- ešte jednu vec musím napísať. To ako sa Sybill zachovala k Sethovej matke bolo bravúrne. Ja by som jej rovno nakopala ten jej hnusný zadok.
- táto celá séria je pre mňa zatiaľ 4 pusinkova, pretože aj k tejto knihy som mala tiež nejaké výhrady. Hlavne, čo sa týkalo hlavnej hrdinky.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...