štvrtok 5. decembra 2019

Gail Douglas - Hazardérka


Anotácia:
Nezávislá, vysoká, elegantná podnikateľka, Stefanie Sinclairová sa po krátkej známosti z vášnivej lásky vydala. Jej vyvoleným je dobrodružným dojmom pôsobiaci švihák, T.J. Carriere, novinár, pôvodom Cajun - potomok francúzskych osadníkov, ktorí sa usadili v Loisiane. Po vydaji sa Stefanie zdalo, že je s ním veľmi šťastná. Ale v ich vzťahu začal boj o domináciu. Zlomovým momentom sa stalo veľké nedorozumenie spojené s dramatickou udalosťou, ktoré zapríčinilo, že sa manželia rozišli. Stefanie sa naplno venuje podnikaniu - organizovaniu atraktívnych plavieb svojou riečnou loďou po Mississippi. Prenasledujú ju však spomienky na chvíle vášne, rozkoše a šťastia, ktoré prežívala so svojim manželom. Má pritom pocit, že to predovšetkým ona rozbila ich vzťah a manželstvo. Trvá to dovtedy, kým sa jej tri podnikavé a bystré sestry tajne nedohodnú, že Stefanienmu manželstvu treba dať ešte jednu šancu. Zariaďujú veci tak, že sa Stefanie stretáva so svojím odlúčeným manželom, ktorý chce obnoviť ich vzťah. Stefanie sa snaží odolávať jeho zmierlivým gestom, vášnivým a horúcim bozkom, zvodnosti pohľadov jeho zelených očí. Nevedno prečo stále nechce pristúpiť na zmierenie, bojuje proti nemu a proti samej sebe. Trvá to dovtedy, kým sa úplne neodovzdá jeho nádhernej sile, ktorá uspokojí jej túžbu a zaženie smútok. T.J. Carriere sa uchádza o prácu lodného hráča na jej výletnej lodi. Stefanie má príležitosť overiť si, či mu môže dôverovať. V pokeri, ktorý pri tejto skúške hrajú, je však stávka nesmierne vysoká. Môže si Stefanie dovoliť ľúbiť človeka, pri ktorom stráca sebakontrolu? nezažije nové sklamanie?
O knihe:
original - Gambling lady
-  2. časť zo série The Dreamweavers (Spriadači snov):
Korzárka; Hazardérka; Sophisticated lady; Bewitching lady
obálka - rovnaká ako zahraničná. Celkom v pohode. Mne sa veľmi nepáči, ale nie je zlá.
dej sa odohráva - Key West; New Orleans; cca blízka minulosť

Moje pocity:
- 31. október - 11. november 2019
- celý čas sa riešil vzťah medzi nimi. Bola tam aj taká mini zápletka s jej "nepriateľom", ale 99% knihy sa rozoberalo ich stroskotané manželstvo a to, že ich to priťahuje k sebe... Je to Lovestorka, takže to ako tak chápem, ale niektoré sú napísané tak pekne, hlbšie, ale táto nebola jedna z nich. Za prečítanie stojí. Bolo to príjemné, ale kniha sa venovala dvom ľuďom a ak sme tam stretli aj niekoho iného tak mal len pár štekov.
- kto sa tam trochu dlhšie ohrial bol jej kamarát, ktorý ju volal "mamka". Ten bol celkom vtipný, sympatický a jediný, ktorý to trochu oživil, čo sa týka iných postáv.
- páčilo sa mi aj to kartové prostredie v knihe, teda tá ich hra a trochu opisy okolo toho. Za iných okolností gemblerske veci veľmi nemusím, ale tu sa mi to páčilo, lebo výťažok z výhier na jej lodi putoval na charitu.
- asi by som si radšej prečítala knihu, o niektorej z jej sestier. Aj keď pochybujem, že bude lepšia ako táto, čo sa týka opisov, lebo by som si rada prečítala niečo o plavení sa do exotických krajín, po mori... A tu toho bolo tiež strašne mááálinko. Tak za nech na malíčku. Ja opisom neholdujem, ale nejako mi chýbalo trochu výletovania.
- bol tam aj problém, ktorý Stefanie riešila sama so sebou, ktorý si niesla z mladosti celým svojim životom. To bolo tiež zaujímavé.
- T.J. jeho meno ma zabíjalo. Ja som ho stále mala chuť čítať ako Tí Džej a ono sa že vraj číta ako TÍ Dží a to sa mi už tak nepáčilo, ale po čase som si zvykla.
- neviem, čo by som mala ešte napísať. Dialo sa tam stále niečo, takže nejaká nuda to v tomto ohľade nebola, ale keďže väčšina deja sa točila okolo ich vzťahu, tak to až také záživne nebolo.
- možno to bolo aj tým, že tam bolo dosť veľa opisov (ich myšlienok). Možno aj viac ako rozhovorov. Pri väčšine kníh sa mi páči, že autorka tam strčí priateľku hlavnej hrdinky alebo priateľa hlavného hrdinu a oni rozoberajú svoje myšlienky s nimi, takže je tam viac dialógov. Možno to tak v realite nefunguje, ale na čítanie to je lepšie. Tam kde takýchto kamošov nemajú si to potom musia premietať v hlave a vznikajú nudné opisy pocitov a iných veci, ktoré sa dejú v ich hlave.
- za prečítanie stála, ale tiež po nej už siahať nebudem. Možno keby nemám nič iné, ale keďže mám, tak vďaka Bohu. Dve pusinky by boli asi málo, keďže kniha až taký odpad nebola, ale tri sa mi zdajú zase až moc, ale nevadí. Za prečítanie stojí, oddýchla som si pri nej, aj keď som sa trošičku (trošičku dosť) musela nútiť do čítania, ale dalo sa to.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...