pondelok 14. januára 2019

Rok 2018 v mojej knižnici

Mám rada štatistiky a tak som sa rozhodla, že si zrekapitulujem minulý rok, čo sa týka prečítaných kníh, kúpených kníh...
Ideme nato.

moje neprečítané knihy, niektoré mám ešte na nočníku a niektoré na inej poličke, lebo sem sa mi už nezmestili

Prečítané knihy za rok 2018 (28 kníh):
Január - nič :(
Február - Vášnivá milenka
              - Odrazená strela
           - Neodolateľný pokušiteľ
         - Lekcie vášne
         - Prílivy rozkoše
         - Raňajky v posteli
         - Pod maskou mesiaca
        - Budeš ma milovať
        - Strieborný anjel
Jún - Živly noci
August - Nočný bozk
             - Nežná rebelka
             - Perfektní partneri
September - Keltská veštba
Október - Zakliata ľúbosť
              - Sladká predtucha
              - Svetlo v tmách
              - Modrá Georgína
November - Čierna ruža
                  - Červená ľalia
                  - Zimná nevesta (paperback)
                 - Krok do neznáma
                 - Zvodcove tajomstvá

Za mňa som celkom spokojná 2,3 knihy za mesiac to celkom ujde. Brala by som 4 knihy na mesiac, ale aj toto nie je zle.
So 4 prečítanými knihami vyhráva Sandra Brown (ale len o 1 knihu oproti iným). Takže za minulý rok je u mňa najčítanejšou autorkou Sandra Brown.


Neprečítané knihy za rok 2018 (sú tu aj staršie knihy nie len z minulého roka):
Love story - 63 ks
Encyklopédie, anglické knižôčky, kuchárske - tie nepočítam tých je veľa
Romantika - 57 ks + 3 ks rozčítané

Z neprečítaných prevládajú tieto tri autorky - Katherine Stoneová 6 ks, Jude Deverauxová 5 ks a Sandra Brownová 5 ks.


Teraz ideme na finančnú stránku (počítať budem len kupované knihy):
- kúpila som si 34 kníh (+2 u ktorých neviem cenu - bazar, bazos, bux, martinus, záložne, kníhkupectvá...)
- spolu som minula 88,54€ (to vychádza 2,60€/ks. Pekne. Som na seba pyšná.)


Všetky knihy, ktoré mi pribudli za rok 2018 (kúpené, dostané, adoptované...):
- 43 romantický kníh a 6 neromantických (kuchárky, encyklopédie...)


Za minulý rok musím povedať, že som v knižnej oblasti spokojná. Vždy to môže byť lepšie, ale aj horšie.
Dokonca som si spravila aj poriadok v knižnici a pár kníh som poslala ďalej, predala...
Zvládala som písať aspoň "recenzie" na knihy, keď už nie iné články.
Ešte mám 2 knihy, ktoré musím zrecenzovať. To je nachystané na tento utorok a štvrtok.
Dúfam, že sa vám článok aspoň trochu páčil. Ešte je horúci. Práve teraz dopísaný. Pekný večer :)

PS: Čo máte vy nové za minulý rok v knižnej sfére? Pochváľte sa mi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...