utorok 20. marca 2018

Tracy Anne Warrenová - Vášnivá milenka


Anotácia:
Gabriella St. Georgeová je chudobná ako kostolná myš, ale zato jej nechýba hrdosť a ohnivý temperament. Keď vďaka láskavosti svojho strýka Rafa Pendragona a jeho ženy Julianny dostane možnosť začať nový život v Londýne, ešte netuší, že onedlho jej cestu skríži neodolateľný zvodca, ktorý neverí na lásku. Anthony Black, vojvoda z Wyvernu, si bezstarostne užíva život slobodného mládenca a miláčika žien až do chvíle, kým nespozná Gabriellu. Zmyselná krásavica ho tak očarí, že jej otvorene navrhne, aby sa stala jeho milenkou. Gabriella je však pevne odhodlaná získať aj jeho srdce a meno, a tak rozohrá trúfalú hru...

O knihe:
original - His favorite mistress
- 3. časť zo série Milenky:
Odvážna milenka; Nebezpečná milenka; Vášnivá milenka
obálka - nie je zlá, ale nevystavovala by som si ju. Zdá sa mi ako taká polepená. Miestnosť, plus nejaká vymaľovaná (aj keď pekná) slečna. A to meno autorky aj názov knihy tam tak divne svietia. Nehodí sa mi to dokopy. Ale nie je najhoršia.

Moje pocity:
- 3. februára 2018
- nie som si istá, že tu anotáciu písal niekto, kto čítal knihu. Najskôr jej skríži cestu Tony a až potom ju strýko uvedie do Londýna aj to ona ide za ním, lebo jej to ponúkol. No proste celé iné.
- jeho obľúbená milenka by bol asi lepší názov. Keď sa tak nad tým zamyslím, tak nakoniec bola naozaj jeho obľúbenou milenkou. Dokonca aj po svadbe, ale to by ste si museli knihu prečítať, aby ste to pochopili :P
- podľa zahraničných stránok som našla takého poradie kníh, podľa našich stránok som ho našla trochu iné. Povedala by som, že jednotka a dvojka majú medzi sebou vymenené poradie. Ale možno sa mýlim.
- hlavná hrdinka "vrahyňa", to sa mi moc nepozdávalo
- na začiatku som mala chuť knihu odložiť, nepáčila sa mi. Nezaujala ma.
- hlavný hrdina sa hneď na začiatku vyspal s nejakou svojou pobehlivou. No úžasný začiatok, ale neskôr som pochopila, že to tam bolo podstatné, lebo aj ona si tam zahrala celkom zaujímavú roličku. Nie v posteli, ale v knihe. Teda možno aj v posteli.
- páčili sa mi opisy
- dialógy boli dobré
- a keď hlavná hrdinka ukázala, čo vie začala ma kniha baviť. Keďže jej matka bola herečka, tak sa v jej okolí pohybovali celkom zaujímaví ľudia a hlavná hrdinka sa naučila zaujímavé dovednosti / schopnosti (české slovo to podľa mňa lepšie vystihuje než to naše).
- ona je pankhart a mala by sa stať vojvodkyňou? To akože vážne by sa v tej dobe s tým spoločnosť stotožnila? Akože predýchali by to? Nie som si istá.
- páčilo sa mi, že hlavná hrdinka bola dcérou herečky a nejakého zlého lorda (tuším to bol lord), len škoda, že som nečítala najskôr knihy predtým, lebo si myslím, že jej otec tam mal podstatnú úlohu a niekomu, tam zrejme ublížil
- páčilo sa mi ako sa Gabriella postavila k tomu, keď sa dozvedela, že Anthony ju nemiluje a keď zistila dôvod prečo si ju zobral. Bolo to celkom zaujímavé. Z manželky sa stala milenka. A preto jeho obľúbená milenka by bol naozaj lepší názov. Lebo bola naozaj jeho najobľúbenejšou milenkou.
- som rada, že som knihu na začiatku nezatratila a neodložila, aj keď musím povedať, že nebola dokonalá. Proste nezaujala ma na sto desať percent, ale aj tak ju môžem odporučiť.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...