štvrtok 17. januára 2019

Gaelen Foley - Zvodcove tajomstvá


Anotácia:
V očiach londýnskej aristokracie je klub Inferno škandalóznym spoločenstvom bohatých zhýralcov, holdujúcich všetkým druhom nerestí. V skutočnosti sú to však rytieri tajného rádu, odvážni bojovníci, odhodlaní urobiť všetko pre ochranu kráľa a krajiny.
Lord Nick Forrester, bývalý tajný agent a vychýrený zvodca, si odpykáva trest v škótskom žalári za vážne previnenia voči Rádu. Je presvedčený, že už nikdy neuvidí denné svetlo - až do chvíle, keď sa v jeho cele zjaví záhadná dáma a ponúkne mu slobodu. Cenou za ňu je jeho účasť v nebezpečnej misii.
Lady Virginia Burková, zvodná červenovláska s nezvyčajnou záľubou v detektívnej práci, súrne potrebuje Nickovu pomoc pri vyšetrovaní únosov mladých dievčat. V skutočnosti však oveľa viac potrebuje získať ukradnutý denník svojho otca, ktorý obsahuje všetky prísne strážené tajomstvá Rádu.
Virginia s Nickom sa teda spoločne vydajú na dobrodružnú cestu, ktorá ich zavedie z Londýna do Paríža a odkiaľ až na ostrov Korfu, no okrem nebezpečenstva spojeného s prenasledovaním zločineckej bandy si musia poradiť aj so vzrastajúcou vzájomnou príťažlivosťou...
O knihe:
original - The Secrets of a Scoundrel (2 obálky)
- 7. časť zo série Club Inferno:
Môj zvrhlý markízMôj nebezpečný vojvodaMôj neodolateľný grófMôj krutý princ, Môj škandalózny vikomt, Môj hrdinský džentlmen, Zvodcove tajomstvá
- obálka - okrem toho, že nemám rada fialovú, čo by som vedela prekusnúť, tak obrázok sa mi vôbec nehodil ku knihe/k hlavným hrdinom
- dej sa odohráva - Škótsko, Anglicko, Francúzsko, Korfu; 1816

Moje pocity:
- a žili šťastne až kým nepomreli. Knihu si ani nemusíte prečítať, lebo anotácia toho prezradila až, až. Menej je niekedy viac. Ale teraz vážne anotácia nemusela až toľko prezradiť, ale nevadí, lebo v knihe toho bolo oveľa viac a napísané to bolo veľmi dobre. Aspoň pre mňa.
- klub Inferno milujem, takže ma milo prekvapilo, že toto je kniha z tejto série a hneď som sa na ňu vrhla
- začiatok ma vtiahol a vypľul až na konci
- obaja hrdinovia ma zaujali. Virginia bola podľa mňa dcérou svojho otca. Kľudne by sa mohla stať aspoň čestnou členkou klubu/rádu. Bola rozumná, prefíkaná, bojovná, s dobrou dušičkou... Možno (určite asi) by misie nezvládla sama, ale možno by to chcelo len lepší výcvik. Aj jej syna som si obľúbila. Bol to síce taký rebel s rožkami, ale tiež šikovný a s dobrým srdcom.
- čo napísať o Nickovi? Už od začiatku vyzeral na zachvenie srdca, aj tela. Drzé reči, úžasné telo, aj keď neskôr sa ukázalo, že väzenie zanechalo stopy nie len na jeho duši, ale aj tele. Bol to predsa chlapec z klubu Inferno a to hovorí samo za seba. Výber tých najlepších, ale zároveň aj najhorších. Proste zlí chlapci s dobrou dušou.
- vznikalo medzi nimi dosť nedorozumení. Nick sa ako človek podceňoval. Nemal o sebe najlepšiu mienku. Virginia bola precitlivená na svojho syna a mala nejaké tajomstvá.
- dej sa odohrával na viacerých miestach, čo sa mi zdalo zaujímavé
- ukázali tam Nicka ako zraniteľného človeka, nie len  dokonalého bojovníka
- našlo sa tam veľa veci, ktoré sa mi páčili, ale nemôžem vyzradiť všetko
- až na obálku bola celá kniha úžasná

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...