štvrtok 18. októbra 2018

Johanna Lindseyová - Nežná rebelka


Anotácia:
Krásna škótska dedička Roslynn utečie po smrti starého otca do Londýna, aby sa vyhla sobášu s chamtivým bratrancom. Hneď na prvom plese očarí známeho sukničkára Anthonyho, ktorý je navyše zarytým starým mládencom. Roslynn váha, či má uveriť vášnivým sľubom muža, ktorý ju napriek svojej povesti neuveriteľne priťahuje.
O knihe:
original - Tender rebel
- 2. časť zo série o rodine Malory - Anderson:
Miluj len raz; Nežná rebelka; Nežný darebák; Čaro mladosti; Vyznaj mi lásku; Tajomný dar; Zamilovaný darebák; V zajatí túžob; Neodolateľne zvodná; Niekto dokonalý; Búrlivé vyznanie
obálka - pekná. Trochu hlboký výstrih (pri nej), ale nevadí. Jeho výstrih je v pohode :P

Moje pocity:
- august 2018
- táto séria je veľmi ospevovaná. Som na ňu celkom zvedavá. Hlavne na tie prvé knihy. Zatiaľ som čítala len 4 knihy z tejto série (vrátane tejto) a musím povedať, že žiadne terno to nebolo. Boli fajn, ale teda nič moc.
- anotácia bola taká ako väčšina iných kníh. Nič svetoborné, takže zachrániť to mohol len dobre napísaný obsah.
- kniha ma zo začiatku nejako neoslovila, ale postupne sa to začalo zlepšovať
- nechcela by som byť v koži Roslynn. Vo veku dvadsaťpäť rokov bola už starou dievkou. Posledné roky sa starala o starého otca v Škótsku, tak bola trošku taká dedinská husička a teraz si musela rýchlo nájsť manžela, aby ju a jej dedičstvo nezískal jej chamtivý bratranec. V dnešnej dobe je to pohoda, ale vtedy na ňu museli určite divne čumieť ako keby mala lepru alebo čo.
- trošičku mi chýbalo, že som nečítala prvú knihu, lebo v tejto rozoberali nejaké veci, čo sa stali v nej a ja som to nepochopila, ale dalo sa to prežiť
- páčilo sa mi prvé stretnutie Roslynn a Anthonyho. Bolo zaujímavé, záhadné a povedala by som (po dlhšom odstupe), že aj trochu romantické. Popravde najskôr by ma vydesilo byť na jej mieste, ale zistiť, že je to taký fešák, tak by som bola popritom aj očarená. Len čo odišla a prišli za ním jeho brat a spol bolo to ešte zábavnejšie.
- občas mi kniha pripadala lacná, preromantizovaná. Občas som sa dobre bavila až smiala. V niektorých situáciach mi srdce bilo ako o preteky a čakala som, čo sa stane.
- mini spojler! Roslynn hneď od začiatku povolila manželovi milenky? To fakt? Z časti chápem bol že vraj sukničkár a ona si chcela chrániť srdce, ale bolo to divné.
- som zvedavá na knihu o jeho bratovi Jamesovi (Nežný darebák). Dosť ma zaujal. Aj on, aj ta zápletka vyzerá zaujímavo. Dokonca aj jeho budúca manželka sa v tejto knihe mihla (niekoľkokrát) a zaujala ma.
- postáv tam bolo veeeľa, od jej priateľky, jej bratranca a nápadníkov, až po jeho obrovskú rodinu a veľa ľudí z Londýnskej spoločnosti
- páčil sa mi dej, štýl akým bola kniha napísaná, aj keď bola občas presladená a aj zápletka bola fajn, ale mohla byť lepšie využitá ako má napríklad KEW, tá vedela dať do tých záporákov kopec zla a takého pravého, nie len akože. Táto kniha bola skôr o romantike, hrdinoch a ich rodine. To ostatné tam bolo len na jemné spestrenie deja - teraz myslím jej bratranca. Ten mohol byť využitý omnoho lepšie - mohol byť horší.
- určite ju môžem odporučiť, ale čakala som od ospevovaných Maloryovcov viac. Možno ostatné knihy budú lepšie. Uvidíme. Ešte ich mám dosť pred sebou. Ale nehovorím, že kniha bola zlá. Len nebola taká waw ako som čakala.
- veľa som o tejto knihe neprezradila, tak si ju jednoducho musíte prečítať ;-)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...