utorok 25. septembra 2018

Sherrilyn Kenyonová - Tanec s diablom


Anotácia:
Z New Orleansu nás autorka tentoraz zavedie do drsnej pustatiny na Aljaške. Tu sa vo vyhnanstve ocitol Zarek, najhorší z temných lovcov, Všetci sa ho stránia a boja, dokonca aj grécka bohyňa, ktorá ho stvorila. Za chybu, ktorej sa dopustil na svojej poslednej misii, ho čaká trest - smrť. Fyzicky krásny, ale poznačený predchádzajúcim životom gréckorímskeho otroka sa dostáva do rúk Astrid, nymfy spravodlivosti, od ktorej závisí jeho vykúpenie z deväťstoročnej izolácie. Lenže Astrid ešte nikdy nikoho neomilostila. Jediný muž, ktorému sa to takmer podarilo, ju zradil a zlomil jej srdce. V zrube zapadnutom snehom však nymfa aj Zarek zistia, že s láskou prichádza ich druhá šanca. Podarí sa im ju využiť?
V ďalšom pokračovaní série o temných lovcoch sa Kenyonovej opäť podarilo napísať dojemný a zároveň vzrušujúci príbeh plný napätia i humoru.

O knihe:
original - Dance with the devil
- ?. časť zo série: Temní lovci
Milenec snov
Nočné slasti
Nočné objatie
Tanec s diablom
Nočný bozk
Nočná hra
Živly noci
(časti v angličtine tu rozpisovať nebudem, lebo by tu bolo toho veľa, veď pozrieť si ich môžte na wikipedii)
(rozhodla som sa zrušiť aj označenie kníh, lebo sa v tom ani divoké prasiatko nevyzná. Všade je to písané inak.)
obálka - nie je zlá, ale takto môj hrdina nevyzeral

Moje pocity:
- júl 2018
- nie som normálna, keď píšem takéto články a nemám k ním ani len ťuk som naštvaná sama na seba, lebo mám problém niečo vydolovať a musím sa znovu pustiť do čítania knihy a je to v zadku. Ďalší zabitý čas, lebo keď je kniha dobrá, tak ma pohltí. Nie je to zlé, ale momentálne mám toľko inej dôležitej práce a som rada, keď si raz za čas ukradnem chvíľku pre nejakú knihu a neprečítaných kníh mám ešte kopec. Určite bude raz zase čas, keď si sadnem ku knihám, ktoré som aj čítala a budem si ich opäť čítať, ale teraz nato naozaj nemám čas. Ale čo už so mnou. Neviem, či sa niekedy dostanem do štádia, že si budem písať popri čítaní knihy nejaké poznámky. Sem tam sa mi to stane, ale väčšinou som tak zažratá do deja, že nemám chuť odkladať knihu a zrazu prásk a som na konci, ale o tomto som nechcela.
- Zarek strávil 900 rokov sám v divočine. Teraz tam síce boli ľudia, ale nie veľmi dlho, takže väčšinu času tam bol sám. Nemal nič a nikoho. Musel urobiť niečo fakt zlé, aby skončil v takomto vyhnanstve. Ale zlého hlavného hrdinu by nám autorka hádam nedala. Ak bol nevinný, tak to by bol prúser. Ten, čo ho dostal do vyhnanstva by asi neskončil najlepšie.
- páčilo sa mi, že keď Astrid súdila Zareka bola slepá, ale to keď použila svojho "vlka", aby videla jeho očami bolo divné. Keď boli spolu zavretý v jej chate bolo asi najlepšie. Také oddychové. Žiadne boje, nijakí bohovia, len oni dvaja a jej domáci maznáčik :) Zarek tam bol poriadne nepríjemný, ale láskavý a Astrid nevedela, čo si má o ňom myslieť. Inak to ako jednoducho sa dostala k jeho myšlienkam a zistila, či je dobrý alebo zlý mi prišlo až moc jednoduché, ale nevadilo mi to.
- obaja hlavný hrdinovia čítali Malého princa. To mi prišlo zlaté, aj keď som ho nečítala a neviem presne o čom bol. Asi by už bolo načase si ho prečítať. Verím, že raz sa ku mne dostane. Vesmír, osud a tak. Čo má prísť príde... :) 
- okrem hlavných hrdinov sme sa tu venovali aj Acheronovi a Artemis. Bolo to fajn, nehovorím, ale podľa mňa je to chorý vzťah a už chcem Acherona konečne s niekym iným. Milujem tu jeho tetovku, ktorá ožíva - Simi - nie je len Ashovým tetovaním, ale zároveň aj veľmi silným démonom. Podľa jej výzoru som ju tipovala na sexi ženskú, ale nakoniec sa z nej vykľulo démonické bábo / dieťa. Páčila sa mi jej úprimnosť. Bola zábavná. Ju si musíte obľúbiť a to ako bráni svojho akriho bolo roztomilé. Keď niekto o ňom povedala niečo škaredé koledoval si o síru a oheň.
- bola som strašne zvedavá prečo Ash trpí Artemis. Dokonca, aj ako milenku. Prišlo mi, že ona ho mala ako väzňa / otroka, ale pri druhom čítaní sa mi zdalo, že on ju kvôli niečomu využíva. Strašne sa teším na jeho knihu.
- aj Tanatos sa mi páčil, aj napriek tomu, že to bol záporák a lovil temných lovcov, ale keď nám autorka opísala jeho príbeh, tak ma  zaujal a možno by som si prečítala aj jeho knihu, keby ostal silný a nesmrteľný
- kniha je popretkávaná viacerými postavami so zaujímavými osudmi. Nenájdeme tu len dve hlavné postavy očarené jedna druhou, aj to mám rada a je to aj tu, ale tu je to akoby kompletný poprepletaný svet s množstvom záhadných bytosti.
- keď som sa v knihe dostala k časti, keď bol Zarek malý bolo to neuveriteľné, a aj som sem tam fňukala. Narodil sa ako otrok, ale to by nebolo ešte také zlé. Bol zmrzačený, jeho vlastný otec ho "predal" a to ako sa k nemu všetci správali trhalo srdce. Hrozné.
- boli tam aj ťuťu muťu scény a bolo ich tam dosť, ale boli pekné - snové ;)
- na konci som zase fňukala a bála som sa, že to neskončí dobre a teraz nehovorím o hlavných postavách, ale o jednej vedľajšej, ktorá by mi chýbala, lebo som si ju obľúbila
- na 2. čítanie mi niektoré veci dávali väčší zmysel, ale aj tak by som rada skončila raz v štádiu, že si budem písať poznámky popri čítaní a nebudem musieť v knihe listovať znova a čítať ju (možno neskôr)
- chcela som sem prepísať nejaký úryvok, ale nevedela som si vybrať, tak si knihu musíte prečítať celú a sami
- za mňa odporúčam všetkými desiatimi prstami a všetkými 4 očami :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...