utorok 23. októbra 2018

Jayne Ann Krentzová - Perfektní partneri


Anotácia:
Bohatá dedička Letty Thornquistová zápasí s problémom nielen ako viesť novú firmu, ale aj ako sa zbaviť bývalého snúbenca, ktorý ju podviedol a teraz o ňu opäť prejavuje záujem. Letty však už prežíva nový cit k šarmantnému Noelovi...



O knihe:
original - Perfect partners
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - nie je zlá, ale vôbec som si takto nepredstavovala hlavných hrdinov

Moje pocity:
- august 2018
- Joel, nie Noel, JOEL. Skoro ma porazilo, keď som upratovala tento článok. V anotácii som mala napísané N, v citácii J a teraz, ktoré písmenko je správne, keď kniha už stála doma v polici a ja som bola u polovičky? Google rac a tak aj poradil J. Najskôr ma naštvalo, že anotácia bola zle napísaná, ale potom to ospravedlnil vek knihy. Vtedy im asi bolo jedno ako budú urobené tieto knihy, veď to boli braky podľa nich (si myslím).
- kniha začína trochu nudne. Smrťou jej strýka, ktorý jej odkáže firmu, ktorú sľúbil jemu. Nečudujem sa Joelovi, že má nervy, lebo Letty sa teraz stala jeho šéfkou a firma je akoby jeho dieťaťom a má s ňou svoje plány. Hlavne jeden - pomsta. Ale ani to mu nepomôže, aby sa nezamiloval.
- Úryvok pre ľudí starších 18 rokov :)
Toto sem jednoducho musím dať. Toto keď som čítala skoro som umrela od prekvapenia a od smiechu. Letty volá jej ex. Nechce s ním hovoriť a takto to vybaví Joel:
Joel sa postavil. "Ja to vybavím." Zobral telefón Stephanie z ruky. "Tu Joel Blackstone. Som generálny riaditeľ slečny Thornquistovej. Čo si želáte?"
... (nepodstatný text)
"Nie, obávam sa, že to nie je možné, Dixon. Ide o prestíž. Som si istý, že rozumiete. Slečna Thornquistová je teraz prezidentkou firmy Thornquist. Vo svojej pozícii nemôže prijímať telefonáty od nejakého osla, ktorý je taký hlúpy, že sa nechá prichytiť so svojím vtákom v ústach študentky, ktorá si chce u neho vycmúľať jednotku."
- nepáčila sa mi jej macocha. Prišla mi taká nepríjemná, namyslená, dokonalá a hlavne o dosť mladšia od jej otca, ale som rada, že sa nakoniec vysvetlilo, prečo je taká aká je. Bolo zaujímavé ako s ňou chodila Letty na rôzne kurzy, od najlepších z najlepších. Pretože chcela pre svoje dieťa len to naj. Bolo to zaujímavé oživenie deja. Nepamätám si, či som už niečo také čítala.
- dobre musím priznať, že boli v knihe predvídateľné situácie. Často aj klišé, ale no a čo. Páčila sa mi a dobre som sa bavila. Mám rada prekáračky medzi hlavnými hrdinami. Milujem vtipné vety, ktoré ma rozosmejú a nehanbím sa zasmiať, aj keď sa mi to väčšinou stáva, len keď som doma. Na verejnosti sa len usmejem, ale tak riadne :)
- to o Joelovej pomste bolo také, čo ja viem. Bolo to zaujímavé, ale podľa mňa to tam nemuselo byť, ale keď už to tam bolo, tak to mohlo byť nejako inak napísané. Bolo to fajn, zaujímavé, ale nebola som zvedavá na jeho bezduchú ex. Možno aj mala ducha, ale nebol moc bojovný a také hrdinky ma nebavia, ale chápem, že aj také musia byť. Nakoniec sa to zaujímavo vyriešilo a bavilo ma to, ale vedela by som si to predstaviť aj trochu inak - lepšie.
- páčilo sa mi, že sa Letty zaujímala o firmu a to až tak, že sa sama rozhodla postaviť stan pre začiatočníkov (ak sa nemýlim) a zistila, že návod je naprd a nebála sa to povedať Joelovi. Bolo tam kopec takýchto zaujímavosti, ktoré obohatili dej a ukázali nám kúštek ako to fungovalo vo firme, ale aj tak bol najlepší jej ex :D Ale musím povedať, že ona v styku s ním mi prišla ako nejaká hus, ktorá mu nevie povedať nie, choď do preč. Radšej sa mu vyhýbala... Ja potrebujem bojovné hlavné hrdinky, nech sa niečo nalepí aj na mňa, . Letty bola tiež fajn. Občas odvážna a zaujímavá.
- postáv tam bolo celkom dosť nemôžem sa sťažovať, takže za mňa odporúčam hlavne na také oddychové zábavné čítanie, ale niektoré stránky by som možno preškrtala. Hlavne tie s pomstou.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...