štvrtok 13. decembra 2018

Iris Johansen - Zimná nevesta


Anotácia:
Jed Corbin je televíznym reportérom, ktorý sa už roky túla po svete, pretože jeho čudácky otec ho z duše nenávidí.
Po otcovej smrti pozve Jeda nevlastná matka Ysabel, ktorá by mohla byť pokojne jeho dcérou, nazad domov, aby sa dohodli o dedičstve. Ysabel je ochotná vzdať sa celého majetku, ak jej Jed pomôže získať to, čo jej je najdrahšie - niečo, čo ostalo na ostrove San Miguel, keď z neho ako mladučká nevesta bohatého Američana odišla.
Jed je očarený svojou mladou macochou, ktorú doposiaľ nikdy nevidel, a napokon súhlasí, že podniknú dobrodružnú cestu na ostrov, kde vládne surový diktátor.
Medzi Jedom a Ysabel vzniká puto, ktoré nemá nič spoločné s ich pôvodným príbuzenským vzťahom.
Podarí sa pôvabnej Ysabel nájsť znovu zmysel života po boku tých, ktorí sú jej najdrahší?
O knihe:
original - Winter bride
- z akej série pochádza
obálka - nie je zlá, aj sa hodí ku knihe, ale nezaujala ma nejako extrémne. Je taká, že fajn.

Moje pocity:
- november 2018
- táto kniha ma prinútila čítať si ju až do rána, ale nebola taká dobrá, to len ja som bola taká zvedavá
- nie každá Love story je vav. Toto sú proste také oddychovky. Občas s dobrým príbehom, občas so zaujímavou zápletkou, ale väčšinou obyčajné, jednoduché knižočky.
- začiatok bol divný. To ako rýchlo mu skočila do postele a to čo mu dovolila, aby si s ňou robil bolo-je ona normálna? Ale postupne sme prišli nato, prečo nechala so sebou zametať a uznala som jej to ako dobrý dôvod, ktorý bol veľmi zlatý.
- príbeh bol dobrý, aj keď už trochu otrepaný. Bol aj celkom dobre napísaný, aj keď fakt tak dosť jednoducho a ja som ho žrala, len preto, že som bola zvedavá ako to skončí a čo bude ďalej, tak som čítala stránku za stránkou, kapitolu za kapitolou a už to bolo.
- som rada, že som si to prečítala, ale raz bolo viac ako dosť
- postáv tam bolo cez celú knihu tak 6 - 7, ale niektoré sa tam len tak mihli. Hlavné postavy, tam boli 3. Hlavný hrdinovia - Jed a Ysabel a jeho kameramanka. Tí sa tam pohybovali počas skoro celej knihy.
- kniha bola dosť prese.ovaná, nabitá se.om alebo ako to mám nazvať. To ma dosť otravovalo, ale ok.
- bola som zvedavá o čo Ysabel vlastne išlo a ako sa z nej stala zimná nevesta (to je asi jediná z veci, čo ma tam zaujala, že sa musela obliekať ako zimná nevesta, lebo jej manžel aj jej "syn" ňou boli pobláznení), ale nakoniec bolo to také jednoduché, že sa to dalo ľahko vydedukovať - veľmi sa na ňu podobala.
- je jasne, že keď je kniha tenučká a je to love story, tak sa do nej veľa vysvetľovania nezmestí, ale aspoň krátke vysvetlenie, čo to s tou zimnou nevestou mali, kto to bol, či to bol len nejaký obyčajný obraz, ktorý našli niekde pohodený alebo čo. Možno to bola jeho prvá manželka, možno to bola nejaká z majiteliek zámku alebo len nejaká okolo idúca. Ja som to z toho nejako nepochopila.
- ukončenie, zhrnutie. Prečítala som ju na jeden šup, bola fajn, ale nič extra. Za chvíľu po nej ani pes neštekne.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...