nedeľa 29. júla 2018

Sandra Brownová - Raňajky v posteli


Anotácia:
Sloan Fairchildová, majiteľka elegantného penziónu v San Franciscu, prežila sklamanie v láske, a preto si myslí, že sa už nikdy v živote nezaľúbi.
Jej život sa však zmení, keď na požiadanie svojej najlepšej priateľky prenajme izbu jej snúbencovi Carterovi, autorovi úspešných románov.
Sloan sa usiluje nevšímať si city, ktoré v nej prebúdza pekný, vnímavý muž. Keď jej však Carter dá najavo, že aj on po nej túži, Sloan sa zmieta medzi láskou a snahou nezradiť svoju priateľku. Stojí pred ťažkou voľbou: buď si vyberie lásku na krátku chvíľu a potom sa jej navždy vzdá, alebo bude o ňu bojovať a získa všetko.


O knihe:
original - Breakfast in bed
- 1. časť zo série B&B (Bed and Breakfast):
Raňajky v posteli; Neposielaj kvety
obálka - dobrá. Nie je vav, ale ani škaredá. Aj keď hrdinka tam vyzerá trochu ako opička.

Moje pocity:
- ach táto kniha. Od tejto autorky mám knižky rada. Sú väčšinou malé, oddychové.
- po prečítaní anotácie ma táto kniha vôbec nelákala, ale chcela som jej dať šancu
- podľa mňa priateľkin chlap je tabu. Neuveriteľne na hovienko sa mi to čítalo. Vždy, keď čítam knihu vžijem sa do postavy a žijem s ňou, smútim s ňou, radujem sa s ňou... Ale tu to nešlo. J..ať so snúbencom svojej kamarátky? To naozaj? Jemine, táto kniha ma tak neuveriteľne vytáčala.
- ok. Stretla lásku svojho života, podviedla priateľku ale! Čo keď sa s tým chlapom rozíde a príde nie len o lásku ale aj o priateľstvo? Ale tak by jej trebalo.
- Carter sa mal oženiť s vdovou po svojom priateľovi, aby jej pomohol s výchovou chlapcov a tak. (Úžasný základ pre manželstvo - irónia.) Ale nemiloval ju, ani sa navzájom nepriťahovali. Boli len veľmi dobrí priatelia. (Ale aj tak nemali hrdinovia liezť spolu do postele.)
- Sloan bola dosť workoholička. Venovala sa na 110% svojmu penziónu robila tam všetko. Bola na recepcii, robila upratovačku, kuchárku... Robila, čo bolo treba. Takže slová voľno, oddych, dovolenka nepoznala. Až Carter ju prinútil trochu sa uvoľniť, zabaviť.
- musím povedať, že to ako spolu nacvičovali scénky z jeho knihy sa mi páčilo. Bože prečo len musel byť zasnúbený s jej kamoškou? Kniha by bola dobrá a nevadilo by mi keby bol zadaný, ale nie s jej kamarátkou! Fuj.
- aj v tejto knihe sa to všetko točilo len okolo hlavných hrdinov a síce sme sa stretli aj s pár hosťami v jej penzióne a s jej priateľkou/jeho snúbenicou, ale väčšina fakt bola len o nich, ale nevadilo mi to.
- kniha nebola zlá, ak sa prenesiete cez obsah, priateľstvo a tak, ale už sa ju nechystám čítať. Ďakujem raz stačilo, ale som rada, že ju mám v zbierke. Táto autorka je dobrá, ale mohla si vybrať lepšiu tému na knihu.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...