utorok 15. januára 2019

Theresa Gladden - Krok do neznáma


Anotácia:
Najprv Matt Martinelli obsadí jediné voľné miesto, ktoré si našla Susan Wrightová na preplnenom parkovisku. Potom sa pokúša využiť všetok svoj šarm, aby si ju získal. Ale Susan sa rozhodla odolávať za každú cenu pohľadu jeho uhrančivých očí a neodolateľnému úsmevu, pretože s podobným "nebezpečným" typom muža už má zlé skúsenosti.
Susan vedie účtovníctvo viacerým súkromným podnikateľom v malom mestečku, kde každý každého pozná. Žije spolu so svojou dcérkou Nikki a tetou Dellie zabehaným, usporiadaným životom, bez citových vzruchov ale aj bez... lásky. Nie je ochotná svoj život meniť a urobiť ďalší krok do neznáma. Matt sa však nemieni tak ľahko vzdať.
Podarí sa Mattovi prekonať Susaninu neochotu riskovať?
O knihe:
original - Romancing Susan
- zrejme nepochádza zo žiadnej série
obálka - ujde, celkom v pohode (obrázok je ako na originále)
- dej sa odohráva - Amerika, cca súčasnosť, ale nie táto, ale trochu dávnejšia

Moje pocity:
- začiatok celkom ušiel ako sa stretli, doberali a tak, ale celá kniha bola len o tom. Nebolo tam nič hlbšie, aspoň mne to viac prebíjal nudný vzťah ich dvoch ako ostatné veci.
- on balil ju, ona ho nechcela, on za ňou doliezal, ona sa bránila... Nebavilo ma to.
- síce tam bolo aj trochu spomienok na ich minulosť, sem tam to oživila jej bláznivá, veselá dcéra a jej príjemná teda, ale to bolo asi tak všetko
- prinútila som sa dočítať túto knihu, aby som mohla čítať vianočné knihy
- pri takýchto knihách neviem, či mám obdobie blbec alebo je tá kniha ...
- jedna pusinka zato, že občas sa to aj dalo a zaujímalo ma, čo sa vykľuje z majiteľa videopožičovne. Čakala som nejaké veľké zviera alebo čo.
- neodporúčam ju ani chytiť

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...