štvrtok 6. decembra 2018

Nora Roberts - Čierna ruža


Anotácia:
Druhé pokračovanie trilógie Záhrada prináša príbeh Rosalindy Harperovej, úspešnej a krásnej ženy, ktorá však nemala šťastie v láske. Po smrti prvého manžela sa znovu vydala za šarmantného, ale vypočítavého mladého muža. Oporou Roz sú jej zamestnankyne a priateľky Stella a Hayley a syn Harper. Pokojnú a priateľskú atmosféru Rozinej starobylej usadlosti však narúša duch smutnej svetlovlasej ženy zvanej harperovská nevesta...
O knihe:
original - Black rose
- 2. časť zo série Záhrada:
Modrá georgína, Čierna ruža, Červená ľalia
obálka - pekná, ale Roz som si takto nepredstavovala. Tá baba mi príde príliš mladá. Skôr by mi to sedelo na harperovskú nevestu.

Moje pocity:
- november 2018
- úryvok zo zadnej strany knihy:
"Pokúšal som sa na to prísť. Mám pár teórií. Ale najskôr poďme dnu. Stmieva sa, môžeš nachladnúť. Nemáš na sebe príliš veľa mäsa. To nebola sťažnosť," dodal, keď prižmúrila oči.
Zámerne zdôraznila v hlase južanský prízvuk. "Pochádzam z rodu žien s neduživou postavou."
"Na tebe nie je nič neduživé," uviedol jej slová na pravú mieru a chytil ju za ruku. "Si ako dlhá divá ruža - čierna ruža s množstvom tŕňov."
"Čierne ruže nerastú divo. Musia ich vyšľachtiť. A skutočne čierna sa ešte nikomu nepodarila."
"Čierna ruža," zopakoval a zodvihol jej spojené ruky k svojim perám. "Zriedkavá a výnimočná."
"Ak budeš takto rozprávať aj ďalej, budem ťa musieť pozvať do svojho súkromného apartmánu."
"Obával som sa, že ma už nikdy nepozveš."
- trochu som bola sklamaná, že po prvej časti je druhá o Roz a nie o Hayley, lebo na tú som sa dosť tešila, ale nejako som to prekusla, aj keď nie úplne, lebo som sa ponáhľala s čítaním, aby som mohla začať čítať o Hayley. Bola to škoda, lebo aj táto kniha bola zaujímavá. Hlavná hrdinka bola síce trochu staršia ako som zvyknutá, ale bola to pekná, príjemná žena s veľkým srdcom, ktorá sa starala nie len o seba, o svoje telo, o svoj vzhľad, ale aj o ľudí vo svojom okolí. Bola dobrá v tom čo robila a hlavne milovala svoju prácu.
- fakt ma veľmi zaujala svojim príbehom. Keď boli jej chlapci ešte malí, tak jej zomrel manžel a ona zostala na ich výchovu celkom sama. Keby len nato. Musela uživiť nie len 3 chlapcov, ale aj jeden obrovský dom. Takže sa z nej nejako stala majiteľka záhradného centra, ale keďže mala záhradu v krvi ani sa nečudujem, že sa stala taká úspešná a nakazila tým aj svojho najstaršieho syna.
- príbeh pokračuje zase hľadaním informácii o harperovskej neveste a jej minulosti, o histórii Rosalindinej rodiny... Všetko toto vyhľadáva doktor Mitch a aj keď bol starší a mal za sebou pestrú minulosti bol tiež očarujúci.
- okrem ducha sa tam riešil aj Rozin exmanžel a jeho divné spôsoby, praktiky alebo ako to nazvať. Mali ste chuť ho roztrhať, zmlátiť, dať mu poriadne do držky.
- neviem, čo by som o tejto knihe ešte konkrétneho napísala. Celá séria je popretkávaná peknými vzťahmi medzi cudzími ľuďmi, ktorí sa stali postupne rodinou. Je tam krásne popísaná ich práca, celkom podrobne. Možno nie úplne do všetkých detailov, ale je tam toho popísané dosť. Prežívate celistvý príbeh viacerých ľudí a do toho riešite záhadného ducha a blbého exmanžela a samozrejme vznikajúcu lásku medzi dvoma staršími, sympatickými ľuďmi.
- dobrá kniha a najlepšie, aj keď trochu pritiahnuté za vlasy a zo sveta "to sa určite tak idylicky stať nemohlo" bolo to ako sa vyriešili ich problémy s jej ex

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...