nedeľa 30. júna 2013

Júnové úlovky

Ale ten čas letí. Už tu máme začiatok prázdnin. Ja som za všetkých prázdninujúcich šťastná. Len mi chýba poriadne leto. Ok pár letných dní sme už mali, ale ja chcem a potrebujem veeeľa slniečka, tepla, vody... Proste také pravé, nefalšované leto. Pretože mám toľko letných vecí a nemám ich kedy nosiť. Ja potrebujem naozaj vysoké teploty, aby som si obliekla tričko, šortky, balerínky. Ja nebudem mrznúť, lebo máme kalendárne leto. Hádam sa to unormálny a budeme tu mať konečne poriadne leto ako sa patrí :)
Tohto mesačné úlovky nebudú nič moc. Hlavne v knižnej oblasti a v oblečení. Knižiek ešte mám zásobu. To ma vôbec neštve, ale s oblečením to už je horšie. Takto nikdy nenaplním, ten môj šatník. (Teda plný je už teraz, ale to len preto, že je malý.) Myslím nejaké to znovu zrodenie môjho šatníka.
Dosť bolo frflania. Ideme na nové veci u mňa.

Začnem topánkami. Tenisky sa mi páčia hlavne farebne. Sú také obyčajne. Jedine čo ma pri nich zarazilo bol nápis nevhodné do vody. To znamená, že v nich nemôžem chodiť plávať alebo v nich nemôžem chodiť v daždi? Ale kto by šiel v teniskách dobrovoľne plávať? A načo iné sú tenisky, ak nie do daždivého počasia? K slnku patria štokle, šľapky alebo balerínky a nie tenisky.


Ďalej tu máme tieto topánky (netuším ako sa volajú). Ten opätok neznášam. Je úplne anti sexy (ale je pohodlnejší ako ihličky). Okrem toho, že opätok je anti sexy ešte vyzerá ako keby bol z korku, z nejakej vínovej fľaše alebo čo. Ale využijem. Ešte sa mi farebne hodia, aj k teniskám, len ich asi nebudem nosiť spolu.


Ostatné drobnosti:


- plech na muffiny - moje prvé muffiny skončili v koši. Pár sa ich zjedlo, ale ostatné putovali do koša, lebo sa mi roztiekli po plechu a po tých papierikoch. Dúfam, že ďalší pokus s týmto plechom dopadne oveľa lepšie.
- čaj Dovidenia celulitída - tento čaj by môj zadok privítal, ale moje chuťové bunky ho odmietajú. Keď ho pijete je to pohoda, ale keď ho dopijete ešte dlho cítite tú divnú chuť. Takže veľké úspechy u mňa asi nedosiahne.
- Garnier samohrejivá pleťová maska - odskúšané, príjemné hrejivé a zdá sa mi, že fakt to niečo s tou pleťou spravilo. Síce nie nejaký zázrak, ale čierne botky na nose boli také jemnejšie.
- odlakovač na nechty
- štipec do vlasov so srdiečkami
- slnečné okuliare - chcela som čierne, aby mi nebolo vidno do oči. Nemali, tak som sa musela uspokojiť s týmito a nakoniec sa mi zapáčili
- zrkadielko, časopis Monster High - to bol asi osud, že som šla okolo novinového stánku a mali zrovna posledné číslo pre mňa :D a to ja nejak časopisy nemusím, takže okolo novinových stánkov len prechádzam, ale ako keby mi niečo povedalo AHA kúp si ma, tak som musela. Nie je to síce bohvie aká kvalita, ale na tú lebku s mašličkou mám slabosť. Aj na celú Monster High
- W5 na čistenie okuliarov
- Garnier Oh! So matte - stará mastička sa mi minula, tak som si povedala, že skúsim túto novinku

Piatkové úlovky z DM (bola som sklamaná za 13e 3 veci sa mi zdalo trošku dosť, či som taká náročná?):


- Dermacol púder č. 3
- Garnier Pure Matt-Brusher Oil Control - tu ste mohli vidieť, že používam niečo podobné. Páčilo sa mi to, ale keďže sa mi to minulo, tak som chcela skúsiť toto (ale viac sa mi páčil ten druhý kartáčik)
- Wilkinson žiletky

Dnešný nákup:


- medzi zubné kefky
- krém na ruky s mandľovým olejom
- šumivé tablety - vápnik +D3, s príchuťou citrón + pomaranč
- Dixi šamopón ženšen pre všetky typy vlasov - keďže sa mi už míňa šampón, tak som si zobrala vyskúšať tento
- Garnier Osviežujúca vitamínová pleťová voda

Jún bol skôr o kozmetike. Žiadne knihy, ani oblečenie. Tak uvidíme čo bude ďalej. Môj zoznam je ešte dlhý a to len tých najpotrebnejších vecí.
Užite si ešte posledné hodinky víkendu. U nás krásnu, aj keď dosť ufučanú nedeľu. Ja si idem ešte čo to pozrieť alebo prečítať a do hajan :)

2 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...