pondelok 8. júla 2013

Rekapitulácia posledných dní

Minulý týždeň pondelok a utorok som bola pomáhať babke na záhrade.

môj zberačský kútik


Utorok mi asistoval aj Piňďuško.
Piňďuško kontroluje uhorky

moja výslužka

a takto skončila večer - chutilo to lepšie ako to vyzerá
Maliny, josta, červené ríbezle, pár jahôd (možno, aj nepár. Nie som si istá, nepočítala som ich) a samozrejme všetko posypané cukrom, ale krištáľovým. Mám rada keď to křupe :)

mamin objav z obchodu

Čo je to v strede? Grahamový rohlík alebo obyčajný? Asi 55:45.

Milujem ovocie.
Výhoda rodinného domčeku - večeru si môžete ísť nazbierať do záhrady ovocie, zeleninu a viete, že je čerstvá,  na 99% chutná a na 100% bio.

Cez víkend sme boli s tatom a jeho známou v PD na disco. Prievidza ma riadne sklamala. Kedysi sme tam chodili dosť často na diskotéky. Teraz jedna zavretá, druhá zavretá a na tretej hrali asi 50 pesničiek stále dokola. Aj tak sme sa zabavili :)

V nedeľu sme sa boli povoziť na motorke. Nemám žiadne fotos :( Z PD má tata fotos, ale ešte som sa k ním nedostala. Ak budú zverejniteľné, tak ich sem hodím.
Aj dnes sme sa boli voziť. Zase žiadne fotos, ale niet, ani čo. Zmrzka fujky. Nemali ani pistáciu, ani šmolka. Dala som si jogurt (asi bol po záruke, lebo mi nechutil) a čokoládu (tá sa dala prežiť).
Dobrú noc a krásne sny

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...