štvrtok 13. júna 2013

Lisa Kleypasová - Milenec Lady Sofie



Anotácia:
Hoci Sofia Sydneyová pochádza zo vznešeného rodu, po tragickej smrti rodičov skončí spolu s bratom Johnom na ulici. Neskôr pracuje ako slúžka u vzdialenej príbuznej a John sa z jej života vytratí. John sa stáva súčasťou londýnskeho podsvetia a živí sa krádežami. Keď ho chytia, skončí ako väzeň na trestaneckej lodi, kde zakrátko zomrie na choleru. Jediným cieľom Sofie je pomstiť jeho smrť a zdiskreditovať policajného sudcu Rossa Cannona, pretože pre jeho nespravodlivý rozsudok prišla o brata.
Odhodlaná Sofia prenikne do Cannonovho úradu aj súkromia a zistí, ako žije. Zvádza ho, stáva sa preňho nevyhnutnou, a to len preto, aby ho úplne zničila, rozorvala mu dušu a zlomila srdce. Láska si však nájde cestu aj do jej srdca. Sofia podľahne vášni, a hoci sa zo všetkých síl usiluje dodržať sľub, ktorý si dala, niečo v jej vnútri sa búri. Ross Cannon má zasa veľa práce s vyšetrovaním zločinov nekorunovaného kráľa londýnskeho podsvetia Nicka Gentryho. Ako do ich životov zasiahne práve táto tajomná postava?

O knihe:
- zo série Bow Street Runners
Môj ochranca, Milenec Lady Sofie, Hlas srdca
- obálka sa mi páči, len ten obrázok už pomenej. Ale určite vyzerajú ako hlavné postavy. Teda aspoň Ross. Sofie by som si predstavovala kúštik menej namaľovanú (asi vôbec).

Moje pocity:
- túto knihu som brala, že ok, je to Kleypasová. Chcela by som všetky jej knihy, tak si ju prečítam a založím do police. Pretože Môj ochranca sa mi popravde nepáčil. Dalo sa to, ale prišlo mi to ako najslabšia Kleypasová. U nej som zvyknutá, že laťka je nastavená poriadne vysoko. Ale Milenec Lady Sofie ma prekvapil, nadchol, potešil. Už v Mojom ochrancovi sa mi viac páčil Ross. Taký záhadný, životom skúšaný, príťažlivý muž. Manželka mu pri pôrode umrela, aj s dieťatkom a on sa vyhýbal vzťahom. Venoval sa svojej práci na 200 %.
- Na Sofii sa mi páčilo, že aj keď bola slúžka, tak svoju modrú krv nemohla zaprieť. Dokázala zorganizovať veľkú narodeninovú oslavu. Celú jeho domácnosť, aj keď sa skladala, len z troch ľudí. A dokázala, aby sa  "mních z Bow Street" znovu zamiloval.
- fuuuuha, také pikantné scény som už dávno nečítala. Čítala som aj väčšie prasačinky, ale myslím, že pri niektorých častiach mi horeli až uši (a to sa červenám zriedkavo)
- jej brat (nebudeme sa robiť, že nevieme kto to je) sa mi tiež páčil a už aj siaham po pokračovaní série o ňom. Dúfam, že ma nesklame a bude to rovnako dobrá (ak nie lepšia) kniha.
- to ako ju jej brat vydieral. To nemyslíš vážne?! Preboha veď ona je jeho sestra. By som ho za uši vyťahala.
- keď objavili v dome "cvičiaci nástroj" - izbový kôň - tak som myslela, že je to na iné cvičenie, pretože som o takom niečom ešte nepočula. Ale vyzeral byť na všestranné využitie ;)
- tie opisy jej brata, čo sa mu stalo na trestaneckej lodi..., to som si chvíľu myslela, že preskočím. Strašne mi ho bolo ľúto. Malý chlapec a musel si toho toľko prežiť:(
- koniec bol krásny. Ako to vyriešili s jej bratom. Čakala som niečo iné, preto ma ich riešenie prekvapilo. :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...