piatok 14. júna 2013

Piatkový veget - spomienky

Bimboland
- Pamätáte si tento film?
- ja som ho videla ako malá, teda ešte na základke a hneď som sa zamilovala do Gerarda Depardieu :D Niečo v ňom bolo, aj keď nemal tehličkové bruško a je kúštik väčších rozmerov :) Žeby francúzsky sexepíl?
- tiež sa mi páčil život tých báb. Opaľovanie, zábavy, večierky, pekné veci, pekné tváričky, aj účesy...
- dnes sa mi tento film ešte stále páči, aj keď už má svoje roky.
- je to niečo ako moderná Popoluška, až keď hlavná hrdinka odložila svoje okuliare, rozpustila vlasy a dala si kratšiu sukničku, až potom sa do nej hlavný hrdina zamiloval. A ako by to bolo keby sa Popoluška nevytratila a princ si ju musel nájsť :)
- Videli ste ho? Čo si o ňom myslíte?


Prajem vám krááásny, slnečný víkend. Uvidíme čo zajtrajšok prinesie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...