nedeľa 2. júna 2013

Nedeľná chvíľka pohody

Používam. Testujem.



pidi perník



Takto sa u mňa dnes "maká". Pustené rádio (WOW). Chystám si koncepty na články o kozmetike. Hryzkám polystyrén (občas mi s ním príde pomôcť aj náš havko).

To hlavne prečo píšem. Chcela som sa pochváliť, takýmto ultra tenkým perníkom. Neviem ako vy, ale ja som taký ešte nemála. Po kusnutí, som zistila, že mi ukradli vrch. Je to len spodok a povidla (pekné slovíčko). Kde mám vrch? Myslela som, že to bude siniminis perník, ale toto je len časť perníka. Skôr zabalili ako prilepili vrch. Nevadí. Chuťovo mu nič nechýba. Nechcem vám tu na večer robiť chúťky. Takže končím. Teším sa na články o kozmetike. Dúfam, že aj vy.

Prajem dobrú nôcku, ak ešte nespíte a ak áno, nech vás štípu blšky až do rána alebo celú noc :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...