streda 5. júna 2013

Garnier Pure S.O.S. korektor




O výrobku:
Garnier Pure S.O.S. korektor je určený pre pleť so sklonmi k nedokonalostiam, ktorá potrebuje ultra-efektívne riešenie pre cielenú a rýchlu pomoc. Neviditeľné a osviežujúce gélové zloženie rýchlo vysušuje nedokonalosti a redukuje stopy po nich.
Obsahuje - Vitamín B3 s maz-regulačnými a regeneračnými vlastnosťami
                - Kyselinu salycilovú s exfoliačnými a čistiacimi vlastnosťami.
                - Dezinfikujúci euklyptus a osviežujúci mentol.
Výsledok - vysušuje nedokonalosti už za 5 hodín: podľa 89% opýtaných žien.
                - redukuje stopy po nedokonalostiach do 2 dní: podľa 76% opýtaných žien.
Použitie: Aplikujte priamo na problémové miesto ihneď pri prvých príznakoch. Aplikáciu opakujte 2 krát denne, až kým nedokonalosti nezmiznú.


Môj názor:
- tento výrobok ma poriadne potrápil. Nevedela som sa rozhodnúť, aký postoj k nemu zaujať. Mať takéto niečo niekde po ruke nie je nikdy na škodu, ale mne sa väčšinou stáva večer natriem pupáčik a ráno si nájdem vyhodený nový niekde inde. Takže radšej alpa, zubná pasta.






- vysušuje nedokonalosti a redukuje stopy po nich, čiže čo sľubuje to spĺňa
- šikmý aplikátor sa mi páči, dobre sa s ním natierajú pupáčiky
- neviem prečo, ale vôňa sa mi veľmi páči






- dosť mi vadilo, že to je také lepkavé po nanesení, ale aj dlhodobo, takže sa mi tam chytilo dosť špiny, prachu...
- po uschnutí sa oddeľuje od pokožky a vyzerá to ako šupinky (ale v posteli to nikomu nevadí. Jedine, ak nejaké roztoče odplaším.)
- myslím si, že zubná pasta alebo alpa je rovnako účinná, ak nie lepšia a lacnejšie riešenie
- tento výrobok od Garnier ma nedostal

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...