piatok 28. júna 2013

Piatkový Manhattan veget

Hádajte čomu som najnovšie podľahla?


Áno, áno, áno! The Carrie Diaries
Najskôr som si myslela, že nikto nemôže byť ako Sarah Jessica Parker. Že to bude nuda. Sex v meste je len jeden a toto bude nejaká napodobenina pre puberťákov. Ale prdlajs. Milujem mladú Carrie. Je úžasná. V hlave sa už vidím ako ona na Manhattane v NY.
Taktiež som si myslela, že jej prvá láska teda nebude bohvie ako pekný chalan (veď na Pána Božského nemá hoc kto), ale je to fešák.

Páči sa mi, že ten seriál je o všetkom. O sexe, o problémoch v rodine, medzi priateľmi, o práci... Proste o všetkom a je to tam zaujímavo rozpitvané.
Outfity sú zaujímavo-zvláštne. Niektoré by som si na seba nedala. Niektoré (keby som mladšia), tak určite hej. Tie svetríky:

srdiečkový 

pusinkový

Už dlhšie sa obzerám po pusinkovej blúzke, ale nie som si istá, či by sa mi hodila. Takže skôr nie ako áno, ale uvidím možno prekvapím samu seba :D

Čo vy a tento seriál? Dostal vás alebo ani ťuk? Čo poviete na jej outfity? A na topánky značky "Manolo Blahnik"? Som jediná koho nechali tie botičky chladnú?

Krásny víkend, plný krásnych vecí :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...