streda 26. júna 2013

Koláč lenivej ženy

Konečne sa mi (mame) podarilo nájsť moju pidi kuchárku (čítaj zošit s 5 receptami :D ), tak som sa mohla pustiť do pečenia. Milujem tento makový koláčik a potom aj ten makový úsmev :)
Tento koláč je naozaj koláč lenivej ženy. Za chvíľu nemáte čo robiť. Všetky suroviný sa zmiešajú, vylejú na plech a už sa len čaká. Nič zložité. Ale... aj tak sa mi to kúštek podarilo spackať.
Bol málo osladený (neviem dochucovať, preto potrebujem recept od A do Z a v presných množstvách a teplotách...) a bolo to trochu suchšie. No čo možno, aj ja budem skladovať v trúbe oblečenie alebo topánky :D
Teda ja dúfam, že nie pokiaľ nebude moja polovička vášnivý kuchár. Aby sme neumreli od hladu.
Dobrú noc a dobrú chuť. (Pokúsim sa nedávať takéto príspevky na noc, ani ja to nemám rada. Potom musím do chladničky alebo do baru. Ale môj fonik so mnou nechcel spolupracovať).
jedlo neviem fotiť ani podávať - hádam raz :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...