štvrtok 27. júna 2013

Kde som dnes bola?

U starej mamy. Bola to len taká rýchla návšteva. Trochu sme pokecali, pomohli pri zbere hrachu (do bruška), zobrali sme si čerešne a obrali maliny. Poviem vám, zbieranie malín nie je žiadna malina. Bola som z toho úplne psychický vyčerpaná. Keď som si predstavovala všetky tie živočíchy, čo na mňa vystrkujú svoje chlpaté nožičky, tak som si pár krát, aj zavýskala :)

Pondelok sa tam chystám na poriadnu brigádu. Budeme zbierať maliny, červené ríbezle, jostu. (Dúfam, že niečo pekné nafotím, aj pre vás). Vcelku sa teším. Už mi doma začína prepínať. Ovocie ja môžem a najviac maliny + cukor. To je kombinácia, z ktorej mi srdce plesa (ľúbime sa).

Chodíte, aj vy k starým rodičom na záhradu (občas pomáhať, ale väčšinou sa napchávať)? Alebo máte dom a záhradkujete skoro stále?

Popravde ja nie som záhradný typ. Keby si mám vybrať, tak volím - tráva, bazén a pár kvetiniek a nejakej tej zeleninky, ovocia, ale celé dni by som v záhrade netrávila makaním. Jemnou prácou áno, ale nie drinou. Beriem pre niekoho môže byť záhradka oddych, ale ja k takým ľuďom nepatrím.
Takže dojem hrach a idem umyť a pocukriť maliny a čakať na maniačky :)
Pekný večer prajem :)

milujem maliny

1 komentár:

  1. Jojo taky jsem byla o vikendu pomahat pritelove babicce na zahradu. Bohuzel tam skoro nikdo nechodi a tak tam obcas jde soused vyzbirat jahody no a to se stalo zrovna jak jsme prijeli takze tam bylidve chudinky jahudky .. trochu rybizu a zbytek jeste nedozral :)
    Jinak ja uz mam bohuzel jen jedny prarodice, a taky obcas pomaham ale neni to zadna slava :) ale kdyby si rekli tak urcite bez reci jdu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...