piatok 7. júna 2013

Piatkový blog veget

Julie & Julia

- blogerský film, založený na skutočných príbehoch dvoch žien - Julie Powell a Julia Child
- obe sa sťahovali, obe majú pekný vzťah, každá z nich má svoje problémy a spája ich aj láska k vareniu
- Meryl Streep bola úžasná a Amy Adams detto
- Francúzsko v dnešnej dobre frčí. Aj ja by som chcela vidieť Eiffelovku a ich vinice, ale žeby ma postihol tento ošiaľ nieeee. (Klamem, ale väčší noc mi už nemôže narásť :D Ale to len kvôli tomuto filmu. Paríž tam bol tak krásne opísaný, aj tie ich jedlá...)
- "Vrahu humru" - dokázali by ste zabiť a zjesť živé zviera? Teraz nemyslím nejakú sliepku, zajaca alebo niečo čo chlopnete (hnustne povedané, ale zabíjanie pre skonzumovanie je prípustné), ale zabiť niečo pomalým (alebo aj rýchlym to je jedno) varením, začiva mi príde dosť brutálne.





- takto to občas (čítaj často) vyzerá, aj na mojom stole alebo v posteli.
Páčilo sa mi, že brala blogovanie ako niečo čo vás po úmornom dní, nabije energiou. Bola šťastná za každý jeden komentár, za klik na stránku :) Aj keď si zo začiatku pripadala, že si píše sama pre seba nezabalila to, ale išla za tým až do úspešného konca. Skvelý nápad 524 receptov za 365 dní. Také niečo by som chcela skúsiť, aj ja. Teda nie varenie. (Jeminku v tom som nováčik, mne prihorí ešte aj utierka :) Ale myslela som niečo podobné. Dať si nejaké predsavzatie, držať sa ho a niečo pritom dosiahnuť. Len ešte musím zistiť, čo by to malo byť :)


Prajem Vám krásny víkend. Ďakujem, že ma čítate a dúfam, že všetko zlé je na niečo dobré :) Tak ako rozliatí obed po zemi alebo spadnuté kurča aj s plnkou :)

1 komentár:

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...