štvrtok 28. apríla 2022

Stephanie Laurensová - Zvodcov sľub


Anotácia:
Známy búrlivák a zvodca Vane Cynster nikdy netúžil po manželskom chomúte, a dokonca si sľúbil, že sa nikdy neožení a nedá sa skrotiť žiadnej žene. Keď mu však jedného dňa vďaka náhode skríži cestu pôvabná a duchaplná Patience, pochopí, že našiel tú pravú, a začne sa uchádzať o jej ruku. Ale aj keď tvrdohlavú krásku Vane priam neodolateľne priťahuje, je pevne odhodlaná dodržať svoj vlastný sľub: nedovoliť, aby jej obývaný záletník zlomil srdce...
O knihe:
original - A rake's vow
- 2. časť zo série o rode Cynsterovcov / The Cynster novels:
Diablova nevesta; Zvodcov sľub; Škótska nevesta; Skrotenie zvodcu; Záhadná grófka; All about love; All about passion; The promise in a kiss; On a wild night; On a wicked dawn; The perfect lover; The ideal bride; The truth about love; What price love?; The taste of innocence; Where the heart leads; Temptation and surrender; Viscount Breckenridge to the rescue; In pursuit of Eliza Cynster; The capture of the earl of flencrea; And then she fell; The taming of Ryder Cavanaugh; By winter's light; The tempting of Thomas Carrick; A match for Marcus Cynster; The lady by his side; An irresistible alliance; The greatest chalange of them all; A conquest impossible to resist; The inevitable fall of Christopher Cynster.
obálka - je pekná, ale ku knihe sa mi nehodila
dej sa odohráva - 1819; Northamptonshire; Londýn (Anglicko); 

Moje pocity:
- 6. - 14. máj 2021
- ich prvé stretnutie bolo vtipné, aj keď trošku krátke
- Vane ako hlavný hrdina bol príťažlivý, ale chvíľu mi trvalo si ho obľúbiť, keďže hlavná hrdinka na ňom videla len chyby, (ktoré vlastne chudák ani nemal) takže až pri tom jeho postupnom rozbaľovaní som zistila, že sa mi páči. Aj keď mi ho bolo trošku ľúto, lebo ona ho obviňovala a pomaly zatracovala za také veci, za ktoré on chudák nemohol. Bolo pekné ako sa o ňu staral, aj keď ešte nebola jeho, ale on ju už bral ako svoju, tak sa tak aj správal. Sladké.
- Patience, sympatická hrdinka, aj keď trochu zaslepená, ale pripisujem to tomu, že chcela ochraňovať svojho brata a na Vaneovi ju niečo priťahovalo, tak jednoducho si to chlapec "od.ral".
- vzťah medzi nimi sa mi páčil, ale musela som sa k nemu dopracovať postupne, lebo sa síce priťahovali, ale nebola som si úplne istá, či sa spolu hodia, ale nakoniec som zistila, že hej. Z Vanea sa vykľul úžasne, rodinne založený hrdina a Patience tiež nebola sprostá, len potrebovala trochu postrčiť a hlavne trochu istoty vo vzťahu.
- jej brat Gerrard mi bol sympatický, aj keď mi prišiel ako taký malý stratený chlapec, ktorý by už síce mal patriť medzi dospelých, ale keďže ho vychovávali ženy, tak mu chýbal mužský vzor, ktorý našiel vo Vaneovi, čo sa samozrejme nepáčilo Patience, lebo si myslela, že pre jej brata nebude dobrým vzorom a skôr ho pokazí. A jej brat sa fakt po ňom "opičil", ale bolo to také milé. Občas až smiešne, keď mu napríklad povedala niečo v zmysle, že tak sa klaňať nebudeš :D
- Minnie, jej teta, mi prišla trochu čudná, teda nie ona, ale to ako sa starala o svojich vzdialených príbuzných ako o nejaké stratené ovečky. Bolo to síce od nej pekné, keďže asi mala viac peňazí ako oni a asi to bolo v minulosti normálne, ale neboli to najpríjemnejší spoločníci, ktorých by som si chcela v dome "vydržiavať". Dokonca niekto z nich kradol a tak trochu ich ohrozoval.
- celú knihu sa riešili dve veci. Po prvé kto z nich je ten zlodej a po druhé Patience si nechcela vziať Vanea (netuším ako to napísať) a on chcel vedieť, aký dôvod nato mala. Síce sa celý čas hovorilo o tom aký je zvodca, ale za celú knihu sa tam neukázali zástupy jeho mileniek ako pri iných sukničkároch.
- keď som čítala túto knihu mali sme pustenú Catwoman a počúvam, že hlavná hrdinka sa volá Patience. Dokonca aj táto Patience mala mačku. Sranda.
- Myst jej mačka sa mi páčila. Mám rada zvieratká v knihách, teda nie len v knihách. Je to také príjemné spestrenie deja. A keď už sa nemá hlavná hrdinka s kým rozprávať, že nemá nejakú priateľku, tak aj zvieratko jej poslúži.
- tá jeho obrovská rodina. Plná dokonalých bratrancov, ktorý mali tak trochu zvláštne prezývky - Diabol, Škandál, Démon, Lucifer... Ale zaujali ma. V tejto knihe sme sa stretli s hrdinami z prvej časti série - Diablova nevesta. Takže to bolo super. A aj nás autorka navnadila na ostatných chlapov v jeho rodine (aspoň teda mňa) a už som zvedavá na ich príbehy, aj keď sa musím priznať, že po knihe Škótska nevesta som siahla, ale zase som ju vrátila späť na poličku a povedala som si, že niekedy nabudúce a išla som čítať niečo iné.
- páčilo sa mi motto Cynsterovcov:
Mať a postarať sa.
Ak človek po niečom túži a získa to, preberá na seba aj zodpovednosť. So všetkým. A pokiaľ ide o rodinu, tam Cynsterovci nepripúšťali nič iné.

To bola pekná myšlienka.
- čo sa týka vedľajších postáv, tak som v tom mala trochu mišung. Bolo ich tam celkom dosť, ale aspoň sme mali koho podozrievať. Autorka ma dostala, lebo som sa úplne netrafila do toho zlodeja, aj keď som podozrievala aj túto osobu, ale podozrievala som úplne každého.
- páčilo sa mi ako sa postupne vyvíjal jej brat, teda tak trochu ako keby v knihe dospieval a to aj vďaka Vaneovi. Bol mu dobrým príkladom, povzbudzoval ho...
- tiež sa mi páčilo, že sa v knihe toho dialo dosť, ale aj tak to všetko vždy zatienil ten ich vzťah a to, že ho ona nechcela a on ju stále uháňal. To ma trochu unavovalo a preto mi to čítanie trvalo asi tak dlho.
- popravde po tejto knihe by som už znova asi nesiahla (teda na opätovné čítanie), aj keď bola dobrá a rozmýšľala by som nad tromi pusinkami, lebo Diablova nevesta sa mi páčila o niečo viac, ale zase až taký brak to nebol a čítala som aj horšie veci. Niektoré veci sa mi tam vliekli a nebavilo ma stále počúvať o tom istom, že ona ho nechce, lebo by nebol dobrý manžel. Zlodejovi sa síce venovali, ale mohla to tam autorka trošku viac rozobrať. Väčšiu záhadu z toho spraviť.
- kniha bola dobrá. Určite stojí za prečítanie. Ale skôr patrí k tým slabším dobrým. Užijete si ju, ale dokola ju čítať nebudete.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...