štvrtok 7. apríla 2022

Sandra Chastain - Model


Anotácia:
Šéfredaktorka edície Romance, Hannah Clendeningová, hľadá muža, ktorý by sa hodil ako model na obálku knihy Veštba. Keďže hlavný hrdina Veštby strávil niekoľko mesiacov vo väzení, rozhodne sa angažovať chlapíka práve prepúšťaného z nápravného zariadenia.
V dohodnutý deň však z brány väzenia vyjdú naraz traja muži. Jeden z nich pristúpi k Hannah a vášnivo ju pobozká. Hannah zmeravie v úžase, ale Dan Bailey má pre svoje správanie pádny dôvod.
O knihe:
original - Hannah's hunk
- nepochádza zo žiadnej série, ale odporučila by som ju spolu s knihou Veštba, ktorá sa v tejto knihe spomína
obálka - originál obálka hrdinov v plavkách sa ku knihe hodí na sto percent. Tá naša je fajn, ale radšej k inej knihe.
dej sa odohráva - Long Island, New York (USA); asi deväťdesiate roky

Moje pocity:
- 26. - 27. február 2021
- zastavila pred väznicou, aby si vyzdvihla muža na svoju obálku knihy. Chápala som, že mala nejakého chlapa vybaveného, takže to bola pohodka, ale keď sa dozvedela, že jej do auta nastúpil niekto iný a nie ten ktorého čakala prečo by si ho preboha brala domov? Práve ho pustili z väzenia ani nevedela čo spáchal. Ok, vedela, že to nebolo niečo zlé, lebo táto väznica väznila len také slabšie prípady, ale aj tak toto mi prišlo trochu divné.
- páčilo sa mi ako bola kniha napísaná. Hneď od začiatku ma pomaly požierala a ja som sa do nej s radosťou vnárala.
- ok možno by som ju nazvala primitívnou - knihu, nie hlavnú hrdinku, ale čas strávený s ňou sa mi páčil
- ten omyl na začiatku bol vtipný. On si myslel, že ho chce dostať do postele a ona mu nevysvetlila o akú prácu sa jedna, ale asi spravila dobre, lebo keby to vedel hneď na začiatku buď by nenastúpil do auta alebo by z neho vystúpil ešte za jazdy.
- ak čakáte vedľajšie postavy, tak tu sa ich veľa nedočkáte. Bol tam Joe, policajt, jej priateľ/známy a Daisy - jej asistentka.
- strašne sa mi páčilo, že Hannah si mala napísať svoj vlastný príbeh a nebiť len hlavou v príbehoch fiktívnych postáv, z romanci, ktoré vydávala. A ako tak pomaly začala písať svoj vlastný príbeh, tak ma to až trhalo. Niečo podobné by som chcela aj ja raz zažiť. Napísať nejakú úžasnú knihu. Ale to by som najskôr musela začať a nie len o tom snívať alebo len čítať. Ale výhovorky sa vždy nájdu. Tento príbeh je fakt pre také osôbky ako som ja. Také, ktoré majú radi romantické knihy a možno by raz chceli niečo napísať. Mám rada takéto príbehy o knihách, zvieratkách, pracujúcich ľuďoch, o niekom kto má veľké sny... Proste o niekom s kým sa viem stotožniť. Milujem aj históriu, ale toto je predsa len iné. Nie je to o tom, že ženy nič nerobia. Tieto príbehy sú realita, kde treba pracovať, živiť seba, rodinu, starať sa o ozajstné veci.
- nechýbali tam ani šteklivé scénky, aj keď tú druhu si mohli odpustiť. S.x na takom mieste? Asi som puritánka. Ale za mňa nie.
- jej asistentka spomína film Brenda Starr, vyzeralo to zaujímavo. Možno by som si ho raz aj pozrela. Preto vám ho tu spomínam. Možno ho niekto videl alebo niekoho zaujme.
- ten koniec som zase nejako nežrala. Bol fajn, ale taký nejaký pritiahnutý za vlasy.
- kniha, ktorá sa v tejto knihe spomína a robia na ňu obálku sa volá Veštba a je to Lovestory číslo 169, takže som musela siahnuť po nej hneď, čo som dočítala túto knihu.
- Lovestory sú knihy, ktoré vás buď dostanú a na konci ste smutný, že mali len tak málo stránok alebo sú to hrozné braky a ste smutný, že mali tak veľa stránok :D Táto určite patrí k tým prvým. Odporúča 10 z 10 prstov :)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...