utorok 26. apríla 2022

Judy Gill - Spoločné svitanie


Anotácia:
Neodolateľný mladý muž zo susedstva...
Hoci je Rolph McKenzie občas zúrivý a neznesiteľný, vždy je veľmi príťažlivý. Marian Craneová sa po rokoch strávených cestovaním opäť vracia domov, pevne odhodlaná presvedčiť jediného muža, po ktorom v živote túžila, že ona je pre neho tá pravá, s ktorou si môže založiť rodinu a ktorá ho bude milovať až do smrti. Presviedča ho, aby ju prijal za asistentku do svojej sprostredkovateľskej kancelárie. Zdá sa, že presvedčiť ho o tom, že už má dosť túlavého života, je ťažké, a tak jej túžba bozkávať sa s ním ostáva dlho bolestne nenaplnená. Rolph síce túži založiť si rodinu, ale zdá sa mu, že Marianine oči sa ešte stále lesknú od vzrušenia pri spomienke na vzdialené krajiny a skôr či neskôr ju opäť zlákajú.
Nemôže sa však ubrániť túžbe objímať ju a znova a znova nenásytne bozkávať. Zdá sa mu ľahšie obviniť Marian z toho najhoršieho, ako si priznať, že už nemôže bez nej žiť.
O knihe:
original - Sharing sunrise
- 3. časť zo série Zlaté náramky:
Dream man;  Muž v mesačnom svite; Spoločné svitanie
obálka - v pohode
dej sa odohráva - New York; Florida (USA); roky neviem, ale niečo ala blízka minulosť

Moje pocity:
- 27. apríl - 2. máj 2021
- celá kniha je väčšinou o tom, že Marian dokazuje Rolphovi, že je iná, že sa zmenila, že je pre neho vhodná, ale on jej celý čas neverí. Stále rieši len to, že je nestála, že ju raz opäť zlákajú ďaleké krajiny, že stále menila školy, že stále menila zamestnania, že ani manželstvo jej dlho nevydržalo...
- páčilo sa mi ako mu dokázala, že nie je všetko tak ako to vyzerá. Ale bolo to až príliš dokonalé. Prečo menila školy, prečo menila prácu, prečo jej stroskotalo manželstvo... Niečo z toho by som zobrala, ale nie všetko.
- upútalo ma aké knihy čítal hlavný hrdina. Bolo to zaujímavé, aj dôvod prečo ich čítal.
- dohromady tam bolo asi nejakých šesť postáv
- páčilo sa mi to prostredie - more, prístav, lode...
- nemôžem povedať, žeby postavy mali nejakú hĺbku. Toto bola taká typická lovestorka. Oddychovka na jeden raz. Ale napísaná bola pekne. Dobre sa čítala.
- diali sa tam všelijaké veci, takže kniha nebola len o ich vzťahu, aj keď sa mu venovala takých 80-90%, ale autorka nám spestrila dej aj rôznymi pracovnými schôdzkami, tancom, plavbou na lodi...
- neviem, čo mám ešte napísať. Niečo o hlavných hrdinoch? Neboli zlí, ale ničím takým ma nezaujali.
- prečítať sa to dalo. Nebolo to až také zlé, ale raz mi stačilo.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...