štvrtok 14. apríla 2022

J. R. Wardová - Hnev


Anotácia:
Sedem smrteľných hriechov. Sedem duší, ktoré treba oslobodiť. Nastáva ďalší desivý zápas medzi démonom a Jimom Heronom, padlým anjelom so zatrpknutým srdcom. Neľútostný boj, v ktorom možno stratiť všetko.
Mels Carmichaelová, reportérka Caldwellského kuriéra, prežije hrozivo vyzerajúcu nehodu, keď sa pred miestnym cintorínom pod kolesami jej auta nečakane ocitne neznámy muž. Po zrážke Mels navštívi tajomného cudzinca v nemocnici, ale ten si pre amnéziu nepamätá vôbec nič zo svojej minulosti. Mel očarí drsný chlapský šarm cudzinca a zaujme ju jeho nejasná totožnosť. Je predsa reportérka, preto sa rozhodne rozlúštiť záhadu a poskytnúť tak neznámemu pomoc. Pri pátraní však čoskoro pochopí, že oboch zasiahla nielen temná mužova minulosť, ale aj dosiaľ nepoznané city.
Ako sa tajomnému mužovi postupne vracajú tiene spomienok, z milosrdného zabudnutia sa vynárajú hrozivé skutočnosti z minulosti plnej násilia a surového zabíjania medzi pozemskou a nadpozemskou ríšou. Dvojica spoznáva, že nič nie je ani mŕtve, ani pochované. Najmä keď sa Melsin milenec chytí do pasce boja medzi anjelmi a démonmi, odohrávajúceho sa bez akýchkoľvek pravidiel. Rozhodne sa odčiniť svoje skutky a zničiť tieňovú organizáciu, ktorú dlhé roky budoval, a tak dokázať Mels, že jeho city k nej sú ozajstné a nesebecké.
O knihe:
original - Rapture
- 4. časť zo série Padlí anjeli / Pád anjelov / A novel of the fallen angels:
Chamtivosť; Žiadostivosť; Závisť; Hnev; Possession; Immortal
obálka - nemám veľmi rada prebalové knihy, dosť sa to ničí, buď to zavadzia pri čítaní alebo to musím dať dole. Ale inak obrázok sa mi páčil.
dej sa odohráva - Caldwell (USA); roky neviem, povedala by som prítomnosť

Moje pocity:
- 9. marec 2021 - nedočítaná
- strana 60 a ja som ešte stále premýšľala, či knihu odložiť alebo jej dať šancu. Neprišla som jej na chuť. Mala som pocit ako keby som čítala scenár k Upírským denníkom a nie knihu. Bolo to také sekané, neprirodzené. Ako naozaj nie veľmi dobrý scenár. (A ja som to prirovnala k Upírským denníkom, ale tak som to nemyslela. Tie boli dobré, toto nie.) Porovnávala som to so Sherrilyn Kenyon a to už som mala chuť knihu odložiť. Pretože od nej tie knihy žijú, aj keď to občas zaškrípe, tak ich čítam rada, ale toto. Ble. Nejako som knihe a autorkinmu písaniu nevedela prísť na chuť.
- viete aké knihy čítam, takže s.x v knihách mi nerobí problém, ale tu mi prišiel fujky. Sestrička ho orálne uspokojovala (potom sme prišli nato prečo, aj som si to myslela). Dvaja chlapi - kamaráti tam mali skoro trojku... Nie. Nebolo to nič pre mňa.
- ale dávala som knihe šancu. Mám rada upírov, nadprirodzeno... Len tu som veľmi nevedela s akými bytosťami mám tú česť. Niečo som pochopila, že anjeli, možno démoni. Asi mi chýbalo to, že som zase nečítala sériu od prvej časti (ale možno to nevadí, netuším). Možno by som sa dozvedela kto je kto, ako to na seba nadväzuje... Ale dostala som sa ku knihe od tejto autorky (pre mňa novej, aj keď som už knihy od nej registrovala a chcela som ju raz skúsiť) a keďže som mala chuť skúšať nové autorky, tak som siahla po tej časti, ktorú som mala. Popravde bola som veľmi zvedavá na koniec a či ešte budem mať chuť siahnuť po nejakej knihe od tejto autorky, lebo to čítanie mi trvalo nekonečne dlho a ani chuť som nato nejako nemala a to som teda potrebovala vypnúť a premiestniť sa do kníh, ale do tejto som veľmi nemala chuť. Stále som s ňou bojovala, lebo som verila, že možno postupne sa to rozvinie. Ale skôr som mala pocit, že pozerám seriál a nie, že čítam knihu. A ešte k tomu zlý seriál.
- bola som zvedavá, čo je ten hlavný hrdina zač. Nejaký hlavný démon? A keď sa mu vráti pamäť bude mať chuť dať sa dokopy s hlavnou hrdinkou, keď zistí aké ohavnosti páchal, lebo tuším nebol práve anjel a spravil toho v "živote" dosť zlého.
- snažila som sa, ale nedala som to. Viem, že túto sériu mnohí zbožňujú, ale ja sa medzi nich nezapíšem. Skúste si prečítať sériu Temní lovci od Sherrilyn Kenyon. Nehovorím, že je to najlepšia fantasy, ale tieto knihy majú od nej na míle ďaleko. Ja veľmi fantasy nevyhľadávam, ak sa k nejakej knihe dostanem a mám na fantasy zrovna chuť prečo nie. Skúsim, ale ja som skôr za tú romantiku. Ak si mám vybrať, tak radšej si pozriem dobrý fantasy film, či seriál ako si prečítam fantasy knihu. Upírske denníky bola moja mladosť (stredná škola), Buffy premožiteľka upírov (zase základná škola), True blood, Teen wolf, Fallen, Lucifer, Vampire academy a rôzne iné seriály a filmy som žrala, ale teda tejto knihe som nevedela prísť na chuť.
Zaujal ma obsah, aj postavy, ale nie to ich podanie. Fuj. Až sa mi hnusí predstava, že by som mala po knihe znovu siahnuť a dať jej ešte jednu poslednú šancu. Nie, nie a nie.
- toto je taká rozporuplná kniha. Veľa ľudom sa séria páči. Môže byť. Každý máme iný vkus. Ja ju však odporučiť nemôžem.
- ani len nemám chuť sa v nej trochu pohrabať, aby som vedela ešte niečo o nej napísať
- začínam si konečne vážiť svoj čas a radšej nedočítam knihu, ak ma to skôr týra ako teší a toto bol ten prípad
- ale popravde som trochu sklamaná, lebo som dúfala, že si nájdem zase nejakú dobrú fantasy sériu, ale asi mi stačia aj romantické filmy, keď sa mi minie tento žáner, tak sa potom môžem presunúť inam (ale pri tom množstve kníh sa to asi nikdy nestane)

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...