utorok 3. mája 2022

Johanna Lindsey - Búrlivé srdce


Anotácia:
Samantha Kingsleyová sa po troch rokoch vracia na otcov ranč. Je šialene zamilovaná do Adriena Alstona, brata svojej priateľky, a má v úmysle stať sa jeho ženou. Na jej rozčarovanie si ju však mladík vôbec nevšíma. Keď sa jej naskytne príležitosť vyvolať v ňom žiarlivosť, neváha a využije pekného, no drsného a tajomného Hanka Chaveza. Ten zakrátko zistí, že sa s ním iba zahrávala, preto ju prinúti kruto zaplatiť. Medzi Samanthou a Hankom sa tak rozpúta divoký zápas nenávisti a vášne...
O knihe:
original - Heart of thunder
- 2. časť zo série Z juhu / Southern series:
Nádherný anjel; Búrlivé srdce
obálka - originál s tými bleskami je výstižnejšia ako táto naša. Na tej našej vyzerá hlavný hrdina ako pirát a tuším ani dlhé vlasy v knihe nemal.
dej sa odohráva - 1870; Denver, Colorado (USA); Mexiko; Londýn (Anglicko)

Moje pocity:
- 14. - 16. máj 2021
- pri tejto knihe mi nevadí, že som začala druhou časťou. Aspoň viem, že "záporák" z prvej časti skončí dobre.
- dve veci mi na tejto knihe vadili. Paperback (zato autorka, ani kniha nemôže) a to ich on ju miluje, ona ho využíva, nenávidia sa, priťahujú sa, nenávidia sa... To sú len také maličké chybičky, lebo dej, postavy, opisy, štýl autorky... Všetko sa mi páčilo.
- dobre, aby som nepreháňala na začiatku som myslela, že knihu po pár stránkach odložím. Z takej rozmaznanej kravy sa predsa nemohla stať normálna hlavná hrdinka. Samantha dostala všetkom čo chcela. Bola tak strašne rozmaznaná. A to čo jej išlo z úst. Ako malé trucovité decko.
Nebojte po pár stránkach sa to zlepší. Zistíme prečo je taká a že vlastne ani nie je taká. Vie narábať zo zbraňou lepšie ako väčšina chlapov. V divočine sa vie o seba postarať sama a je celkom sympatická.
- Adrien jej vyvolený. Myslela som, že možno skončí s ním, ale to je bez šance. Keď zistíte prečo budete možno prekvapení. Aspoň ja som trochu bola.
- Samantha cestovala domov za otcom so svojou spolužiačkou a s jej bratom, do ktorého bola od prvého stretnutia (ak sa nemýlim) zamilovaná a predstavovala si ako sa stane jej manželom. Na tom by nebolo nič zlé, keby si ju Adrien všímal. A keď sa jej do cesty dostal Hank, tak ho tak trošku využila, aby Adrien žiarlil a tuším sa jej to aj podarilo :D Kto to čítal možno pochopí ;)
Hankovi sa to však nepáčilo, tak Sam "potrestal". Až taký trest si myslím, že to pre ňu nebol.
- potom, čo sa rozišli, sa ich cesty spojili zase. Proste osud. Bolo im to súdené. Stretli by sa tak, či tak. Myslím si, že keby sa prvýkrát nestretli, tak neviem, či by ich ďalšie stretnutie dalo dokopy. Možno áno, možno nie.
- Sam bola dosť prchká, výbušná. Ovládal ju hnev, vášne...
- postáv tam nebolo prehnane veľa, ale ani sme sa nenudili len pri dvoch ľuďoch
- v knihe sa stále niečo dialo, ale nebolo to tam vhodené ako päsť na oko. Postupovalo to pekne. Nič tam nebolo také, čo by sa mi do deja nehodilo.
- Hank mi občas prišiel ako dosť drsný hlavný hrdina. Trošičku mi pripomínal hrdinu z knihy Ohne v zime. Nebol až taký "krutý", ale bol trochu drsnejší hrdina ako som zvyknutá. Aj keď nebol zlý, ale občas sa správal dosť divoko.
- najhoršie, že to jeho meno mi pripomínalo Hanka z Doktorky Quinnovej a to nie je najmilší človek, aj keď bol celkom sympoš
- druhej polovici knihy sa venovať nebudem. Nechcela by som prezradiť nič zaujímavé.
- toto je jedna z tých kníh, kde sa hlavní hrdinovia najskôr nenávidia a potom sa zamilujú, ale trvá im to trošku dlhšie
- potešila by ma kniha o jej bratovi
- neviem, čo by som ešte o knihe napísala. Kto pozná túto autorku vie, že väčšinou vás žiadna kniha od nej nesklame a verím, že si užijete aj túto a prepáčite jej nejaké tie chybičky krásy.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...