utorok 17. mája 2022

Barbara Delinská - Súboj vášní


Anotácia:
Talentovaná právnička Laura húževnato bojuje za každé víťazstvo v súdnej sieni. Jej protivníkom v najnovšom prípade sa stáva skúsený Maxwell Kraig. Obaja rivali sa stretnú v súboji, ktorý je ohrozený ich vzájomnou príťažlivosťou. Zápas sa však mení na vášnivú lásku v súkromí.
O knihe:
original - Sensuous burgundy
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - dá sa prežiť. Nič pekné, nič škaredé.
dej sa odohráva - Northampton; Boston (USA); roky netuším, ale muselo to byť veľmi dávno, keď ešte ženy ako právničky len začínali

Moje pocity:
- 4. - 11. jún 2021
- originál názov zmyselná bordová sa ku knihe hodí. Je to vlastne asi názov jej laku na nechty.
- hrabala som sa v knihách a nakoniec som si vybrala právnickú romantiku. Prvá polovica sa mi páčila, ale druhá ma dosť sklamala. Začnem, ale od začiatku.
- Laura mi prišla taká karieristka, ale v dobrom slova zmysle. Pracovala na sebe a chcela byť dobrou právničkou, keďže aj jej otec bol právnik. Myslím si, že to nebolo len kvôli otcovi. Aj keď bola jeho jediné dieťa a možno mu chcela spraviť radosť. Toto povolanie sa mi k nej hodilo, keďže pomáhala aj deťom - hrávala s nimi tenis a to asi neboli deti z bohatých rodín, ale z takých chudobnejších, takže mi to prišlo, že rada pomáhala ľuďom a taká by mala byť pravá právnička. Ale musím podotknúť, že bola tvrdá v súdnej sieni.
- kniha je asi z obdobia, keď ženy ešte právničkami veľmi neboli. Laura bola asi jednou z mála právničiek.
- ich prvé stretnutie sa odohralo hneď na prvých stránkach a páčilo sa mi. Bolo jasné, že sa k sebe hodia.
- Maxwell (pripomínalo mi to Maxwella Sheffielda zo seriálu Chůva k pohledání) bol príťažlivý chlap a veľmi dobrý právnik. Písal knihy, bol taká "televízna" hviezda. Takže sa jej nečudujem, že sa do neho zamilovala. Keďže na začiatku ju poriadne uháňal. Potom ako keby mu preplo a odháňal ju. Až potom teda čo ju dostal, ale tak hnusne, že to ani pekne nebolo. Čakala som, že sa z toho hajzlíka vykľuje jeho zlé dvojča alebo že jej všetky tie škaredé veci povedal, lebo ho vydiera ten úchylak, čo ju prenasledoval.
- ani ten koniec ho už nezachránil. Chápala som nakoniec prečo to spravil, ale smola. U mňa by si to musel poriadne žehliť. Láska, neláska.
- ten žiarlivostný výstup som tiež očakávala. Inak by mi tam chýbal, ale bol tak trápne podaný. No fuj.  
- bola som zvedavá ako vyriešia ten konflikt záujmov, že sa do seba zaláskovali a pritom mali proti sebe stáť pred súdom. Najskôr som myslela, že by ju mohol zastupovať jej otec, ale prečo by mala ona prísť o prípad, keď na ňom pracovala skôr ako Max? Na toto som bola zvedavá ako to dopadne.
- taktiež som bola zvedavá ako to dopadne s tým úchylakom, čo jej stále vyvolával a obťažoval ju a nakoniec sa jej vyhrážal smrťou. Určite to nemohlo dopadnúť zle, ale čakala som, či ju unesie a hlavný hrdina ju zachráni alebo čo sa bude diať okolo toho. Bolo to fajn spestrenie deja.
- aby som nezabudla na hlavnom hrdinovi sa mi páčila tá jeho pamäť. Pamätal si veľa veci z rôznych prípadov, čim jej aj pomohol s nejakými jej prípadmi. To musí byť fajn pri práci mať takú hlavu.
- postáv tam bolo celkom dosť, aj keď väčšina knihy bola hlavne medzi nimi dvomi. Bol tam jej otec, jej šéf, jej priateľ policajt, ktorý ju mal chrániť, jej "deti", s ktorými hrala tenis, jej suseda...
- ten začiatok medzi nimi sa mi páčil. Bolo to také doberanie, spoznávanie, "randenie"... No ale potom...
Ona sa celý čas umárala tým, že sa jej neozval. Najskôr ju chcel za každú cenu, všade za ňou lozil a potom ako keby ju odkopol a z nej sa stala chudera, ktorá sa umárala za chlapom. Neviem. Bolo to také divné. 
- ani neviem, či vám mám knihu odporučiť. Prečítať sa dala (občas sa mi aj dosť páčila a bolo tam pár pekných chvíľ), ale druhýkrát po nej určite nesiahnem. Určite by sa aj medzi lovestorkami našiel lepší príbeh ako tento a ten koniec ma dosť naštval. Teda od tej polovice to bolo také, že som rada, že som knihu dočítala.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...