utorok 22. marca 2022

Sabrina Jeffries - Záhadná snúbenica


Anotácia:
Zoznámte sa so súrodencami Sharpovcami - piatimi nespútanými, zhýralými a škandalóznymi členmi šľachtického rodu zo Stonevillu, ktorí si musia vybrať: buď do roka uzavrú manželstvo, alebo stratia nárok na dedičstvo.
Lord Oliver Stoneville, najstarší zo súrodencov Sharpovcov, je nenapraviteľný záletník a zarytý starý mládenec. Zdá sa však, že s týmto spôsobom života, ktorý mu dokonale vyhovuje, je navždy koniec. Starej matke Hetty, ktorá sa po tragickej smrti rodičov o súrodencov starala, totiž došla trpezlivosť a postavila ich pred ultimátum: alebo sa do konca roka oženia či vydajú, alebo môžu zabudnúť na dedičstvo. Oliver, ktorý zo všetkého najmenej túži po manželskom chomúte, sa rozhodne prejsť starej mame cez rozum a najať si ženu, ktorá bude hrať jeho snúbenicu. Tento skvelý plán však sám ohrozí tým, že úlohu falošnej snúbenice zverí krásnej mladej Američanke, ktorá ho od samého začiatku neodolateľne priťahuje...
O knihe:
original - The truth about lord Stoneville
- 1. časť zo série pekelníci z Halstead Hall (Hellions of Halstead Hall):
Záhadná snúbenica; S diablom v posteli; Pred láskou neujdeš; Môj divoký lord; Múdra dáma podľahne; Zimná romanca
obálka - pekná, ale neviem, či by som ju dala k tejto knihe
dej sa odohráva - 1806; 1825; Ealing; Southampton (Anglicko)

Moje pocity:
- 30. - 31. január 2021
- k názvu musím povedať, že ku knihe sa nehodil. Neviem, čo bolo na nej také záhadné.
- ich prvé stretnutie bolo veľmi zaujímavé, ale bolo až na 24 strane, čo nie je až tak veľa, ale ja mám radšej stretnutia hrdinov na prvých stránkach. Teda väčšinou.
Predtým sme sa museli čo to dozvedieť o ultimáte, ktoré im dala stará mama a o tom čo sa stalo s jeho rodičmi.
- Mária bola odvážna, vybrala sa len s bratrancom, ktorý nebol dvakrát normálny. Ako nebol zlý, ale ona skôr bránila jeho ako on ju a tuším ho skôr zaujímalo jedlo ako veci, ktoré sa okolo neho diali, keď bolo nablízku jedlo. Našťastie sa Mária dokázala o seba postarať aj sama. Možno bola trochu naivná, čo sa týkalo svojho snúbenca, ale mne sa ako hrdinka páčila. Bola pozitívna, príjemná, malá dobré srdce...
- Oliver bol dosť veľký zhýralec, ale nebol zlý. Mal rád svoju rodinu, ale seba dosť podceňoval ako keby bol na druhej koľaji vo svojom živote. Nevedel si odpustiť nejaké veci z mladosti, nevedel sa s tým zmieriť.
- páčilo sa mi to Amerika-Anglicko. Ona ako Američanka, on aristokrat. Iná výchova, iné zmýšľanie. Páči sa mi to porovnávanie, tie malé nezhody pritom...
- ich stará mama podľa mňa nebola zlá a nerobila to, aby ich ovládala. Dala im ultimátum, lebo ich mala rada a nevedela ako inak ich prinútiť robiť niečo so svojim životom, nájsť si lásku, založiť si rodinu, robiť niečo zmysluplné.
- jeho sestra Minerva písala knihy a jedna z postáv, presnejšie markíz Rockton, bol inšpirovaný jej bratom Oliverom a hádajte čo. Mária čítala jej knihy a tohto markíza si dosť obľúbila.
- postáv tam bolo tak akurát. Ani veľa ani málo - jeho súrodenci, ich stará mama, jej bratranec Freddy, jej snúbenec Nathan...
- najviac ma zaujala jeho sestra Celia a detektív Pinter. Stretli sa síce len raz v tejto knihe, ale niečo som medzi nimi vycítila. Škoda, že je to až posledná kniha, teda predposledná. Posledná bude ani neviem o kom.
- diali sa tam také dve hlavné veci. Ona hľadala snúbenca a on sa snažil oklamať starú mamu, že je s ňou zasnúbený. Toto sa tam riešilo od začiatku knihy až po koniec.
- kniha je dobre prepracovaná. Dobre sa čítala. Postavy sa mi páčili, či už hlavní hrdinovia alebo aj vedľajšie postavy (jeho súrodenci, stará mama...). Dialógy boli tiež dobré. Nemám knihe, čo také vytknúť, ale druhýkrát by som si ju už asi neprečítala. Raz mi stačilo, ale určite stála zato a som rada, že som našla ďalšiu zaujímavú spisovateľku.
- SPOILER, aj keď to nie je tak úplne spojler len moja fantázia/domýšľanie:
Ja si myslím, že to s jeho rodičmi bolo nasledovné :D a možno aj nie.
Manžel jeho milenky prišiel nato, čo spolu robia. Zastrelil ho (ich otca) a potom to spolu s manželkou narafičili na jeho ženu (ich matku) a ju potom zastrelili, tak aby to vyzeralo ako samovražda a potom zdrhli.
Možno to tak nebolo, ale ja si silno myslím, že to tak bude. Mám taký divný pocit.
Nechajme sa prekvapiť, lebo pokiaľ sa dostanem k tej knihe, kde sa to odhalí ešte to potrvá. Tipujem, že to bude posledná alebo predposledná kniha, kde sa to dozvieme.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...