štvrtok 3. marca 2022

Barbara Cartlandová - Duch Monte Carla


Anotácia:
Krásna dievčina Mistral sa vyberie do Monte Carla, kde ju teta chce uviesť do spoločnosti. Mistral sa po čase zmocňuje podozrenie, že tetin skutočný cieľ má celkom iné pozadie. Do intríg pomstychtivej ženy zasiahne však prudký ľúbostný cit, ktorý sa začne rozvíjať medzi dievčinou a anglickým šľachticom sirom Robertom.
O knihe:
original - A ghost in Monte Carlo
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - tieto obálky sú také pekné, jemnučké. Presne ku knihe. Páčia sa mi.
dej sa odohráva - Monte Carlo; Francúzsko? aj to je len tip a roky neviem a nebudem sa hrabať v knihe, aby som to zistila. Fuj, fuj, fuj.

Moje pocity:
- 25. november 2021 - nikdy
- knihu som začala čítať ešte v novembri a po niekoľko mesačnom týraní a nečítaný iných kníh som si povedala a dosť. Presne 8. januára som sa rozhodla, že tam kde som skončila (str. 137), tak to bude pre mňa koniec knihy a nemienim jej venovať už ani sekundu.
- ani k tomuto článku som sa nevedela donútiť, ale povedala som si, že aj keby bol zlý, tak vždy bude stokrát lepší ako tá kniha
- keby nemám rada túto autorku, tak túto knihu hneď predám. Akože toto bol vrchol. Nič také hrozné som už dávno nečítala. Nič sa tam poriadne nedialo. Bolo to napísané tak zmätočne, že keby som nevidela film, tak knihe nerozumiem. Nestáva sa, žeby bol film niekedy lepší ako kniha, ale v tomto prípade sa to stalo. Zaujímalo by ma, či túto knihu dokázal niekto dočítať až do konca a prečo. Väčšinou som zvedavá ako to s nimi skončí alebo čo sa bude diať a bojím sa, že keď zlú knihu odložím, že niečo zaujímavé premeškám a nezhodnotím ju objektívne, ale toto. To sa nedalo. Ja sa nenechám týrať.
- Barbara ma síce jemné romantické knižky, ale cítiť z nej aspoň trochu tej chémie, lásky..., ale z tejto ste ani len h... necítili. Možno, že tak tú nenávisť jej tety.
- na sekundu to možno tá vražda oživila, ale aj to bola len sekunda a hneď to bolo mŕtve
- postavy, ktoré si pamätám bola hlavná hrdinka, jej teta, spoločníčka jej tety, jej nápadník s milenkou, jej brat a otec
- okrem bláznivej pomstychtivej tetky, tam nebola žiadna postava, ktorú by som si nejako extrémne zapamätala
- bolo to také nemastné, neslané, že nemám chuť o tom ani písať
- odkaz na film TU
- udivuje ma však jedno. Poznám knihy Barbary Cartland. Nepatria medzi moje srdcovky, ale sú také príjemné, také jednoduché a jemné, že si ich sem tam prečítam. Nechápem, čo bolo toto za odpad, keď ten film bol celkom dobrý, alebo žeby som si ten film už tak dobe nepamätala? Neviem, ale nebudem riskovať, žeby som si ho pozrela znovu. Knihu si odložím do police a bude tam za trest trčať.

Za mňa:
žiadna pusinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...