utorok 1. marca 2022

Knižný súhrn roku 2021 - 1. časť

Ako každý rok, aj tento si sem odložím zoznam kníh, ktoré som prečítala za minulý rok. Chcela som napísať, že sa s ním pochválim, ale bojím sa, že sa niet čim chváliť. Za minulý rok som pár kníh prečítala, ale nie je ich toľko koľko by som chcela. Prečítala som 34 kníh (nie všetky som dočítala celé). To je pre mňa tak trochu sklamaním, lebo ja by som rada prečítala za mesiac aspoň 4 knihy. Je to také moje menšie "predsavzatie", ale nie vždy sa mi to podarí a minulý rok nebol iný. Podarilo sa mi prečítať priemerne necelé 3 knihy za mesiac.
Začiatok roka bol parádny. To som mala pekne našliapnuté, ale od augusta sa niečo seklo a za 5 mesiacov som prečítala dokopy len 6 kníh a aj to zachránila Lisa Kleypas, ktorú som si kúpila na Vianoce, ale prečítala som ju skôr. Tá sa čítala skoro sama. Dve knihy od nej padli ako na povel.
Asi to bude tým aké knihy si vyberám. Snažím sa čítať aj autorky, ktoré ma nie až tak veľmi bavia, ale patria medzi romantické knihy, takže by som ich raz rada prečítala. Občas siahnem po dobrých knihách a tie sa čítajú rýchlo. Občas nemám čas ani chuť na čítanie a vtedy to nezachráni ani rozčítaná kniha, ktorá je akokoľvek dobrá. Občas siahnem po knihe, ktorá je zlá a niekedy až hrozná a vtedy je to čítanie skôr týranie ako zábava. Takže budem musieť prehodnotiť knihy, ktoré by som tento rok chcela prečítať, aby som si vyberala len dobré knihy a tie zlé si môžem čítať na dôchodku :D
Aj na konci roka 2020 a začiatkom 2021 som mala rozčítanú jednu knihu (Kolibrík), ktorá ma nebavila. Keby som normálna, tak ju odložím a nedočítam, ale keď mne je to tak veľmi ľúto, že som ju jednoducho musela dočítať.

Z fotky môžete uhádnuť, ktorá autorka za minulý rok u mňa prevládala

Prečítané knihy za rok 2021:

Január (6)
- Barbara Cartland - Duch Monte Carla
- Jude Deveraux - Čierny jazdec
- Stephanie Laurens - Diablova nevesta
- Lisa Kleypas - Skrotený búrlivák
- Glenna McReynolds - Dar z neba (LS)
- Sabrina Jeffries - Záhadná snúbenica

Február (5)
- Sandra Brown - Dvojičky
- Elizabeth Hoyt - Havraní princ
- Tracy Anne Warren - Princezná a gróf
- Cecilia Grant - Prebudená láskou
- Sandra Chastain - Model (LS)

Marec (2)
- Sandra Chastain - Veštba (LS)
- J. R. Ward - Hnev

Apríl (2)
- Johanna Lindsey - Roztúžené srdce
- Sarah MacLean - Grófka a netvor

Máj (5)
- Judy Gill - Spoločné svitanie (LS)
- Stephanie Laurens - Zvodcov sľub
- Johanna Lindsey - Búrlivé srdce
- Sabrina Jeffries - S diablom v posteli
- Jude Deveraux - Rytier v zlatej zbroji

Jún (4)
- Charlotte Hughes - Skúsme to znova (LS)
- Barbara Delinská - Súboj vášní
- Jess Allan - Bez šľachtického titulu
- Grace Burrowes - Láska ťa vylieči

Júl (4)
- Johanna Lindsey - Nádherný anjel
- Jude Deveraux - Anjel pre Emily
- Sally Steward - Milenec v prestrojení
- Gaelen Foley - Snehulienka

August (1)
- Elizabeth Hoyt - Leopardí princ

September (1)
- Betina Krahn - Lady a lord

Október (1)
- Jude Deveraux - Tajomná veža

November (0)
- nič

December (3)
- Tracy Anne Warren - Nebezpečná milenka
- Lisa Kleypas - Tajomný neznámy
- Lisa Kleypas - Prenasledovaná kráska


Nakúpené/dostane knihy za rok 2021:
- neviem, či mám byť na seba pyšná alebo byť smutná, že ich je tak málo. Presnejšie 22 romantických kníh a 3 encyklopédie/kuchárske.


Knihy na čítanie:
- tie prepočítavať nebudem. Pribudli tam tie, ktoré som kúpila a odbudli, tie ktoré som prečítala a keďže prečítaných je viac ako kúpených, tak sa číslo neprečítaných kníh nezvýšilo, ale trošilinku znížilo.


Možno by som mohla napísať článok so všetkými mojimi neprečítanými knihami alebo možno spravím video pri sťahovaní, keď ich budem baliť? Nič nesľubujem, len tak rozmýšľam.
Minulý rok bol čo sa týka kníh u mňa dosť slabí. Málo som ich prečítala a ešte menej kúpila, ale nesťažujem sa. Vždy to môže byť aj horšie. Chcem si z toho zobrať ponaučenie a teraz sa viac venovať sebe, oddychu a knihám. Dúfam, že mi to v tomto roku vyjde a už som zvedavá aké to budú čísla. (Január bol slabí, február mi to trochu vynahradil a uvidíme čo bude ďalej :)
Držím nám všetkým palce, aby sme si rok 2022 viac užili, viac sa venovali sebe a svojim koníčkom a hlavne, aby sme žili na plné gule. A nech sa už celý tento blázninec skončí.
Krásny deň vám prajem a nezabudnite dnes začal Marec - mesiac knihy :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...