štvrtok 17. marca 2022

Glenna McReynolds - Dar z neba


Anotácia:
Keď na malom ostrove v Karibskom mori pristane hydroplán a vynesú z neho muža omámeného sedatívami, Sugar Cainová si uvedomí, že jej život v tomto pozemskom raji sa zásadne zmení.
Sugar sa na ľudoprázdnom kúsku zeme - ktorý je taký malý, že nie je ani len zakreslený na zemepisných mapách - ukrýva pred prenasledovateľmi.
Exoticky vyzerajúci cudzinec, o ktorého doliečenie a bezpečnosť by sa mala postarať, ju neodolateľne priťahuje, aj keď dobre vie, že ich vzťah nemá budúcnosť...
O knihe:
original - The Dragon's eden
- 2. časť zo série Drak:
- The Dragon and the Dove; Dar z neba
obálka - pekná a ku knihe sa hodí. Dosť zaujímavé, keďže ani niektoré hardbacky nemajú obálky, ktoré by sa ku knihám hodili ako je možné, že taká malá tenká lovestorka ma takú dobrú obálku.
dej sa odohráva - Karibské ostrovy, Cocorico; nazvime to blízka minulosť

Moje pocity:
- 24. - 25. január 2021
- podľa anotácie som čakala niečo iné, ale aj toto sa mi veľmi páčilo. Opustený ostrov v teplých krajinách, krásna žena, pekný muž...
- riešil sa tu vzťah medzi Sugar a Jacksonom, teda to niečo, čo ich priťahovalo. Riešilo sa aj to, že Sugar musela byť na ostrove už tri roky, lebo sa zaplietla s hroznou pirátkou a teraz tam skončil kvôli tomu istému aj Jackson. To prečo tam musela byť ona bolo celý čas záhadou a dobre ma to trápilo. Bola som zvedavá, čo to bolo.
- chémia medzi nimi bola pekná. Rozhovory aj to všetko okolo - dobrodružstva, každodenný život na ostrove, práca... bolo tiež zaujímavé.
- prekvapilo ma, že Jackson mal len dvadsaťštyri rokov. Zdá sa mi to málo, ale tak niekto môže byť rozumný aj v tom veku.
- postáv tam za celú knihu bolo máličko, ale neprekážalo mi to. Všetko sa točilo hlavne okolo Sugar a Jacksona. Boli tam aj Jen a Henry a mihlo sa tam tak jemnučko aj pár iných postáv.
- zaujal ma drak na tele hlavného hrdinu. To ako ho Sugar stále opisovala, teda nie len ona, ale aj tá jej kamarátka, ktorá ho videla a jej matka. Vedela som si ho živo predstaviť. Muselo to byť naozaj parádne tetovanie.
- ak potrebujete v knihe s.x, tak vás musím upozorniť, že smola. Pár horúcich scénok sa tu udialo, ale také to skákanie na seba v pomaly každej kapitole to tu nebolo. Nejak extra mi to nechýbalo.
- zdá sa mi, že sme sa nedozvedeli, či bola tá jeho záchrankyňa, aj jeho sestra alebo nie. To je trošku škoda, ale stretli sme sa aj s jeho bratom Cooperom a jeho manželkou alebo snúbenicou (neviem presne). Len škoda, že knihu o nich som nenašla, žeby ju u nás preložili. Škoda.
- občas som rozmýšľala, či nebolo prehnané, že Sugar sa izolovala na opustenom ostrove, či to nemohla riešiť aj nejako inak. Na konci som zistila, že asi by som sa zachovala rovnako a aj Jackson povedal, že chápe prečo to robila.
- tá zlá "hrdinka" alebo skôr zloduch v tejto knihe bola žena, na ktorú som bola zvedavá ako skončí, či sa s ňou v knihe stretneme, ale nato bolo asi málo stránok. Uvidíte, keď si to prečítate, či som sa s ňou stretla alebo či to tam chýbalo ;)
- páčilo sa mi, že Sugar mala záhradku, o ktorú sa starala. Teraz aj ja frčím na mojej záhradke. Už teraz sa teším ako si zasadím za chvíľu semienka, potom vysadím rastlinky na záhrade a kvety a bylinky a zeleninu... Takže toto sa mi tu páčilo. (Neaktuálne semienka už dávno rastú.)
- bolo tam toho naozaj dosť. Nenudila som sa a keby nebolo toľko hodín, tak by som knihu dočítala za jeden deň, ale aj spať človek musí
- možno by som dala aj 5 pusiniek, ale kniha vo mne nezarezonovala tak, že by som si ju zapamätala a mala chuť si ju prečítať znova

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...