štvrtok 26. novembra 2020

Julia Quinnová - Na ceste k sobášu


Anotácia:
Gregory Bridgerton verí v pravú lásku a je presvedčený, že keď nájde ženu svojich snov, okamžite bude vedieť, že je to ona. Presne to sa stalo, lenže... Nebola to ona. V skutočnosti je neodolateľná slečna Hermione Watsonová zamilovaná do niekoho iného. Jej najlepšia priateľka lady Lucinda Abernathyová chce Hermionu zachrániť od katastrofálneho zväzku, a tak Gregorymu ponúkne svoju pomoc pri získavaní jej lásky. Medzitým sa však Lucy zamiluje. Do Gregoryho! Lenže... Lucy je zasnúbená a strýko so zrušením zasnúbenia nesúhlasí.
O knihe:
original - On the way to the wedding
- 8. časť zo série Bridgertonovci:
Vojvoda a ja; Vikomt, ktorý ma miloval; Nevhodný návrh; Romantický pán Bridgerton; S láskou, Eloise; Spaľujúca vášeň; Spoznáš to z jeho bozkov; Na ceste k sobášu; The Bridgertons: Happily ever after
obálka - pekná až na toho hrdinu, ktorého často stretávam (na knihách, nie osobne)
dej sa odohráva - 1827; Londýn; Aubrey Hall

Moje pocity:
- 12. - 13. apríl 2020
- začiatok bol výborný. To ako sa Gregory náhlil do kostola, aby prekazil svadbu svojej vyvolenej, ale stále sme nevedeli, ktorá z tých dvoch to bola, či Lucy alebo Hermiona. Stihne to, nestihne to, povie mu ona áno alebo nie a ujde s ním? Ale samozrejme, že sa to nedozvieme hneď v úvode, ale pekne si musíme pár kapitol počkať.
- takže na začiatku nás autorka hodí pred oltár a potom v prvej kapitole sa presúvame o dva mesiace skôr a tam sa ešte len hlavní hrdinovia spoznávajú, zamilujú sa...
- ako je možné, že bol taký slepý a nevšimol si, že sa zamiloval do nesprávnej ženy? Teda Hermiona nebola nesprávna. Nebola zlá, blbá alebo niečo podobné, len nebola tá správna pre neho.
- Lucy sa oháňala tým, že je prakticky zasnúbená, ale chudiatko asi vedela o čom hovorí
- čakala som, že jej zasnúbenie nebude najlepšie, ale až takéto divné? Koho si mala brať otca alebo syna? Asi to bolo jedno. Bola braná ako lono, ktoré má priviesť na svet dediča a bolo jedno od koho, len nech je ich krvi. A to ešte nebolo to najhoršie.
- kniha bola dobrá, ale neviem prísť na chuť tomu ako píše táto spisovateľka. Je v tom niečo ťažké. Občas ma to baví, občas nie.
- neviem, čo sa mi páčilo viac - dej, keď bol zamilovaný do jej najlepšej priateľky alebo potom, keď zistil, že miluje ju, Lucy
- páči sa mi tá Bridgertonovská rodina. Hlavne mama stará dračica, ale aj tie jej deťúrence a priženené/privydaté deti. Súdržná a veselá rodina. To mi je sympatické.
- jeho sestra Hyacint bola bláznivá, veselá a milá osoba. Jej kniha musí byť taká istá - It´s in his kiss - bohvie, či ju aj u nás preložia. Uvidíme. Možno, keď sa seriál ujme, tak preložia aj zvyšné knihy. Nechajme sa prekvapiť.
- konečne nejaká zaujímavá svadba. Skoro ako v Slnko, seno... :D
- a to čo potom prišlo po svadbe bolo tiež zaujímavé
- kniha určite stojí za prečítanie, možno aj viackrát. Užila som si ju, ale stále to nebolo úplne ono. Neviem prísť nato, čím to je.
- 25. decembera 2020 by mal netflix spustiť seriál o rodine Bridgertonovcov, takže sa môžte tešiť na stretnutie s postavami z tejto série. Netuším, kedy sa to bude dať pozrieť u nás a ani netuším, či si to pozriem, lebo postavy v mojej hlave vyzerajú inak ako v traileri, ale čo trepem určite si to pozriem, lebo som zvedavá ako sa toho ujali. Síce sa trochu bojím ako budú vyzerať sfilmované tieto romantické knihy, ale keď oddelím knihy a seriál možno to bude dobre, aj keď to nebude rovnaké. Uvidíme. Odkaz na netflix, kde si môžte pozrieť ukážku zo seriálu Bridgertonovci.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...