nedeľa 29. novembra 2020

Katherine Stoneová - Ilúzie


Anotácia:
Chase Carlton prežil neradostné detstvo v sirotinci. Jedného dňa vidí v televízii reportáž o zmiznutom magnátovi Chaseovi Kincaidovi a dovtípi sa, že je jeho dvojčaťom, legitímnym synom boháčov. Rozhodne sa zahrať úlohu svojho brata, vypláva na plachetnici na more, stroskotá, a keď ho nájdu, predstiera stratu pamäti. No je jeho prevzatá rola priepustkou k šťastiu, láske a bohatstvu?
O knihe:
original - Illusions
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - neviem prečo, ale ku knihe sa mi nehodila a veľmi sa mi nepáčila. Originál obálka s perlovými náušnicami sa mi ako obálka páči viac. Jednoduchá, pekná a hodí sa k obsahu.
dej sa odohráva - 1959, Francúzsko; 1994, San Francisco, Puerto Vallarta (Mexiko), Bel Air (Kalifornia), Bora-Bora, Los Angeles

Moje pocity:
- 13. - 28. apríl 2020
- podľa opisu sa mi kniha nepáčila. Hlavný hrdina, ktorý uvidí v telke reportáž o svojom bratovi a vyzerá, že sa chce za neho vydávať kvôli peniazom, bohatstvu... Ale dala som knihe šancu a nespravila som zle. Kniha ma zaujala a veľmi sa mi páčila. Asi začnem po tejto autorke siahať častejšie.
- ono to bolo vlastne o tom, že Chase si myslel, že jeho brata zavraždila jeho manželka a tak sa chcel za neho vydávať, aby ju mohol usvedčiť. Nakoniec mu to veľmi nepomohlo a do "vrahyne" sa zamiloval. Ale bolo tak trochu problematické s ňou ostať. Buď by sa mohol vydávať za svojho brata až do smrti alebo by sa musel priznať, kto je a čakať, či ho prijme.
- ale pekne od začiatku. Na začiatku stretneme veľmi sympatické dievča, Claudiu Greenovú. Niečo sa o nej dozvieme, obľúbime si ju (aspoň ja) a ona si obľúbi ženu, pre ktorú porodí dieťa. Presnejšie hlavne pre jej muža a ešte presnejšie dvoch chlapcov. Ona si myslí, že chlapci sa budú mať úžasne a že im dopriala niečo výnimočné, ale nakoniec to nebolo také idylické ako si predstavovala a dá sa povedať, že sa nechala napáliť. Bolo mi jej veľmi ľúto a preto som rada, že sme sa s ňou v knihe ešte stretli. Bola som zvedavá ako dopadla.
- skoro od začiatku nám autorka podhadzovala do pozornosti vraha, ktorý zabíjal gitarovými strunami a obetiam vymenil jednu náušnicu za diamantovú náušnicu. Takže postupne som čakala, kto sa odhalí ako ten vrah. Buď ním bol zosnulý brat hlavného hrdinu alebo jeho bratranec Brad.
- mini vsuvka aj hlavný hrdina a jeho brat hrali na gitaru
- nedozvedeli sme sa, čo také zlé zažil Chase ako dieťa v sirotinci, ale asi tak to bolo najlepšie. Nechcem si ani predstavovať, čo sa mu tam dialo.
- Stephania, priateľka hlavnej hrdinky a Jack, policajt. Ma veľmi zaujali. Zo začiatku tam boli rozoberaní viac ako hlavní hrdinovia, ale potom sa to zmenilo. Bolo to fajn, ale celkom mi aj chýbali. Boli sympatickí.
- páčilo sa mi, že autorka spomínala nehodu hlavnej hrdinky a že musela byť operovaná - plastická operácia tváre
- takisto tam rozoberala autorka aj koktanie, stratu pamäte, masových vrahov, hromadných vrahov... Proste viac tém tam celkom pekne spracovala.
- páčilo sa mi prepojenie bratov, ich meno aj keď to bolo divne, že sa obaja volali Chase. Aj názvy ich lodí Chase Carlton mal Morskú diablicu a Chase Kincaid mal Morskú bohyňu.
- zvláštne bolo ako sa hlavný hrdina dokázal ponoriť do mysli vrahov, čo ja viem bolo to také divné, aj keď nehovorím, že to nemôže byť pravda a ja verím veľa veciam, ale tak dalo sa to. Nebolo to až také zlé.
- vzťahy, postavy... Všetko tam bolo pekne spracované do hĺbky. Zápletky, ktorých tam bolo viac. Postáv tam bolo takých tých hlavnejších asi sedem. Každá bola pekne prepracovaná, každá niečím zaujala.
- možno by som tam nejaké chybičky našla, ale naozaj som si knihu užila, aj keď som s ňou zo začiatku mala trochu problém a nevedela som si nájsť na ňu čas, ale nakoniec som sa do nej začítala a mala som ju za pár dní zhltnutú.
-  samozrejme tam bol aj s.x, ale nebolo ho tam tak veľa a bolo to celkom také príjemné, jednoduché a nie rozoberané až veľmi do hĺbky
- môžem ju určite odporučiť. Možno aj na viacnásobné čítanie, lebo kniha bola veľmi dobrá, ale nie som si istá, či ja po nej opäť siahnem, aj keď sa mi páčila.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...