štvrtok 12. novembra 2020

Barbara Delinská - Neodolateľná ponuka


Anotácia:
Zdravotná sestra Abby Barnesová a univerzitný profesor Ben Wyeth sa náhodou stanú členmi tej istej poroty v súdnom procese s mužom obvineným z únosu. Abby s Benom prežívajú napäté dni v súdnej sieni a noci plné vášne. Abby dúfa, že aj po skončení procesu bude ich vzťah pokračovať a vydrží im až do konca života.
O knihe:
original - An irresistible impulse
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - dá sa
dej sa odohráva - Vermont (USA); 20. storočie, ale neviem odhadnúť roky

Moje pocity:
- 5. - 12. marec 2020
- bola som zvedavá, či nám autorka prezradí ako sa Abby a Ben dostali do poroty, prečo tam išli... Samozrejme, že toto tam bolo.
- bola som tiež zvedavá ako sa prvýkrát stretnú, či to bude láska na prvý pohľad...
- tiež ma zaujímalo, či sa dozvieme viac zo súdneho procesu, či to bude nejaké také kriminálne vyšetrovanie alebo to bude len taký okrajovo spomenutý súdny proces a autorka sa bude venovať len hlavným hrdinom, lebo stránok v knihe bolo málo, tak som nečakala niečo extra. Veru som sa ničoho extra nedočkala. Súdny proces tam bol spomínaný, ale nie tak obšírne ako by sa mi páčilo. Ale zato tam chodili na výlety, takže tam len nesedeli celé tie dni, ale mohli si aj vyventilovať hlavu. Boli na chate, na výšľape na nejaký vrch, v kine...
- postav tam bolo viac - hlavní hrdinovia, policajti, porotcovia, jej šéf
- Abby si tam našla aj priateľku, Patsy. Tá mi bola celkom sympatická, ale bolo to také okaté, že tam bola šupnutá, aby sa mala hlavná hrdinka komu zdôverovať a porozprávať sa, ale nevadí.
- bolo tam viac opisov/jej myšlienkových pochodov alebo čo to bolo ako dialógov. A to je zase moja slabá stránka, ak ma tým autorka neohúri (čo sa nestáva často), tak to je pre mňa trochu dosť nuda. Dobre nie úplne nuda, ale mám radšej dialógy tie mi prídu také dynamickejšie. Tu bolo tých opisov na mňa príliš veľa.
- bolo pre mňa prekvapujúce, že porotcovia nemohli hovoriť o prípade ani medzi sebou. Ja som myslela, že si to práve môžu prediskutovať. Kto ma nato aký pohľad. Kto čo postrehol...
- Abby bola zdravotná sestra a Ben bol univerzitný profesor, učil politológiu
- bola som zvedavá ako sa skončí súdny proces. Ako sa to skončí medzi nimi. Jasne, že happy end, ale bola som zvedavá aký ten koniec bude.
- stala sa tam aj taká menšia nehoda, čo mala oživiť dej, ale neviem mne to neprišlo veľmi oživujúce. Nehovorím, že to bola nudná kniha, ale bol to podľa mňa len taký jednoduchý príbeh lásky. Nič veľké. Táto kniha nepatrí k nejakým ohromujúcim zážitkom. Čakala som od nej viac, teda aspoň podľa anotácie. Tá ma zaujala. Bola dobrá, ale mohla byť aj lepšia. Prečítať by som ju odporučila, ale mne stačilo raz.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...