nedeľa 22. novembra 2020

Gail Douglas - Korzárka


Anotácia:

Plavovlasá Morgan Sinclairová je kapitánkou pirátskej lode, ktorá brázdi vlny Mexického zálivu v okolí reťaze čarovných ostrovov Key West v blízkosti Floridy.
Loď i odev posádky sú dobové, takže Colovi Jamesonovi, ktorému Morganina loď pripláva na pomoc pri poruche jeho jachty, sa na chvíľu zdá, že sa ocitol v inom storočí. Morgan je však veľmi moderná a životaschopná žena. Pirátska loď je turistickou atrakciou jej cestovnej kancelárie a plavby na tejto historickej brigantíne sa stretli s veľkým záujmom verejnosti.
Cole Jameson však neprišiel do tejto atraktívnej dovolenkárskej oblasti, aby si oddýchol. Nejedna debata v miestnych krčmách sa točí okolo toho, čo tu vlastne hľadá...
O knihe:
original - Swashbuckling lady
-  1. časť zo série The Dreamweavers (Spriadači snov):
Korzárka; Hazardérka; Sophisticated lady; Bewitching lady
obálka - celkom v pohode. Páčia sa mi tie slniečkové šaty.
dej sa odohráva - Kay West; roky netuším, ale tipujem to okolo roku 1990

Moje pocity:
- ? - 9. apríl 2020
- začiatok ma zaujal, keď ho Morgan so svojou pirátskou loďou prišla zachrániť. To bolo fakt veľkolepé.
- čakala som od knižky viac, lebo téma piráti, výletné lode, sestry, ktoré založili spolu spoločnosť a pracujú na nej a ide im to. To je niekoľko úžasných tém v kope a do toho ešte romantika. Áno, asi som mala veľké oči.
- skoro hneď sa priznali jeden druhému, že k sebe niečo cítia a že čo s tým urobia... To mi prišlo také divné. Nepáčilo sa mi to. Také stroje mi to prišlo.
- zase tam bolo dosť opisov/vnútorných monológov, ale tu mi to až tak neprekážalo
- bolo vtipné ako si Cole myslel, že jeho práce je "tajná" pritom o tom vedela celá "dedina", ale tak to v malých mestách, dedinách chodí. Každý o každom všetko vie. A niekedy vedia aj to, čo nie je pravda. Takže to mi prišlo také zlaté.
- vedľajších postáv tam bolo celkom dosť - jeho brat Doug, jej kamarát Maco, turisti na jej lodi, domáci...
- kniha bola taká raz hore, raz dole, potom ma trochu aj nudila, potom zase išla hore. Na začiatku ma to bavilo, potom to pretláčanie v krčme mi prišlo zbytočné, ale potom sa mi zase páčilo to jeho bývanie a kopec všelijakých rastlín, stromov a ich názvov. Bolo to ako na hojdačke. (Tie veľmi nemusím. Nemám rada dvíhanie žalúdka a vracanie.)
- páčilo sa mi, že Morgan mala taký iný život už od narodenia. Nebývala ako normálni ľudia v dome, ale plavila sa s rodičmi na ich lodi a vlastne jej domovom bol celý svet. To môže byť  zaujímavé. Neviem, či by som tak chcela žiť, ale možno rok alebo dva by sa mi páčilo takto nejako cestovať a spoznávať krásy sveta. Aj keď na lodi by som sa asi potento. Pri tej mojej predstavivosti by som sa už niekoľkokrát potopila, utopila, zožrali by ma nejaké príšery aj s loďou... Ale zážitok to musí byť zaujímavý.
- táto knižka ma riadne potrápila. Nebola zlá, ale nebolo to ani nejaké veľdielo, ktoré by som mala chuť zhltnúť za jediný deň a vlastne to asi nie je ani kniha, ktorú si chcem čítať znova, ale za prečítanie stojí.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...