utorok 7. marca 2023

Brenda Joyce - Spaľujúca vášeň


Anotácia:
Storm Braggová, sedemnásťročná neskrotná dievčina, sa odjakživa cítila lepšie na ranči pri koňoch ako v noblesných salónoch. Jej rodina sa však rozhodla, že musí konečne dospieť, obliecť si elegantné plesové šaty a vstúpiť do spoločnosti. Texaská krásavica vzbudí záujem každého slobodného džentlmena v San Franciscu, ale ona má oči len pre jedného, a nie je to žiadny džentlmen. Brett D´Archand, ktorý si postavenie a majetok vydobyl vlastnou tvrdou prácou, je neuveriteľne príťažlivý, arogantný a zmyselný, no predovšetkým rovnako nespútaný ako svojrázna Storm...
O knihe:
original - Firestorm
- 2. časť zo série o rodine Bragg / Bragg saga:
Innocent fire; Spaľujúca vášeň; Oheň vášne; Dark fires; The fires of paradise; Scandalous love; Sexrets; After innocence
obálka - vyzerá troštičku lacno ako keby bola hrdinka z bordelu, ale je celkom pekná
dej sa odohráva - 1858; Západný Texas; 1859; San Francisco; hacienda De Los Cierros, Kalifornia (USA)

Moje pocity:
- 11. - 14. marec 2022
- po tejto knihe teda už nesiahnem!
Na začiatku bola výborná. To ako sa priťahovali, ako sa k sebe správali. To, čo sa tam dialo...
Ale potom. Po prvé - svadobnú noc strávil s milenkou (a nie nerozprávali sa len) a nebola to jediná noc po svadbe, čo tam bol. Po druhé - tá nechutnosť so súrodencami a ich sexom. Ako jeho rodina bola divná, ale toto bolo aj na mňa príliš. Fuj.
- kniha kolísala medzi 5 a 3 pusinkami, aj keď bola niekedy naozaj dobrá a vedela by som si ju predstaviť medzi tými lepšími autorkami, tak niektoré pasáže ma dostali a viem, že po knihe už nesiahnem.
- páčilo sa mi, že dedinské dievča, aj keď teda ona nebola z dediny, len zo zapadnutého Texasu išla na "výlet/prázdniny" k matkinmu bratrancovi, tam si užívala pekné oblečenie, večierky, mužov. Teda užívala ako užívala. Ju to popravde skôr týralo. Radšej by sa preháňala na svojom koni po pláži, pastvinách... Storm bola dosť živelná, aj keď pri hlavnom hrdinovi pôsobila dosť zakríknuto. Teda hlavne po svadbe, ale asi to bolo jej vekom a žiadnymi skúsenosťami. Mala len 17 a chlapca, ktorý sa ju pokúsil pobozkať zbila. Bola skôr taký chlapčenský typ. Asi to bude tým ako bola vychovávaná.
- páčilo sa mi, že Storm bola hrdá na svoj pôvod. Milovala to, že bola Texasanka, aj to, že v nej bola krv Apačov. Milovala svoju rodinu. Bolo by zaujímavé čítať o jej rodičoch.
- trochu mi to však pripomenulo knihy od Johanny Lindsey, aj tam boli rodičia hlavnej hrdinky (Horúce srdce / Roztúžené srdce) takýto a zdá sa mi, že mali podobný príbeh za sebou.
- Brett bol síce úspešný, pekný a bohatý, ale nemal oporu v rodine ako Storm. Nebol hrdý na svoj pôvod. Ako hrdina sa mi páčil, ale povedala by som, že do manželstva sa mal dostať za iných okolností.
- páčilo sa mi ako bola kniha napísaná. Dej bol dobrý. Postavy boli tiež dobre opísané. Pekne do hĺbky, žiadny plytkí, nudní hlavní hrdinovia. Vedľajších postáv tam bolo dosť. Či už jej priatelia, jeho priatelia, jej rodina, jeho rodina, rôzni obyvatelia...
- myslím si, že knihu si človek dokáže užiť a oddýchnuť si pri nej, ale tie nechutnosti, ktoré sa tam objavili, tak bez tých by som si to vedela predstaviť. A to som vám nenapísala ako jednoducho sa hrdinka dokázala zbaviť tela. To by ste si museli prečítať sami. To bolo tiež divné.
- obľúbila som si tam tú jej priateľku Marcy, toho jej jedného nápadníka (meno si už nespomínam, ani nájsť som ho nevedela, bolo by to nadlho)
- autorka tam mohla viac vyzdvihnúť to aká bola Storm. Ukázala nám, čo dokázala, ale nepôsobilo to na mňa prirodzene. Skôr ako keby nevedela ako to tam zakomponovať a strčila to hockde. Hovorím o tom ako sa pri úteku dokázala o seba postarať, ako sa chcela pomstiť ako Apačka... Mohlo to byť do deja pridané s väčšou gráciou.
- popravde na ďalšiu knihu od tejto autorky nemám chuť. Možno niekedy raz v budúcnosti, ale táto ma teda nenalákala, aj keď bola dobrá, ale viem si predstaviť (teda skôr asi neviem) aké divnosti budú v ďalšej knihe .

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...