utorok 21. júna 2022

Tracy Anne Warren - Nebezpečná milenka


Anotácia:
Duchaplná dievčina Lily Bainbridgeová zinscenuje vlastnú smrť, len aby sa vyhla nanútenému sobášu, ktorý dohodol jej nevlastný otec, a preoblečená za mládenca utečie do Londýna za slobodným životom. Tam sa vydáva za vdovu, aby sa dostala k dedičstvu po starom otcovi. Vtedy jej cestu skríži nebezpečne príťažlivý markíz Ethan Andarton, ktorého natoľko očarí jej krása a skrytá zmyselnosť, že túži iba po jednom: aby sa stala jeho milenkou. Lily, ktorú Ethan takisto nesmierne priťahuje, sa však obáva, že ak mu daruje nevinnosť, vezme si aj jej srdce...
O knihe:
original - The accidental mistress
- 2. časť zo série Milenky / Mistress:
Odvážna milenka; Nebezpečná milenka; Vášnivá milenka
obálka - okrem toho, že mi nesedí farba vlasov hlavnej milenky jej nemám čo vytknúť. To, že sa mi až tak nepáči je vec vkusu. Nie je škaredá, ale nejako ma nedostala.
dej sa odohráva - 1814; Cornwall; Londýn (Anglicko)

Moje pocity:
- 20. október - 18. december 2021
- fúha, pekne dlho som túto knihu čítala, teda skôr som ju dlho odkladala :(
- na začiatku musím spomenúť, že kniha nebude úplne nestranná. Čítala som ju v dosť blbom období. Dostala som sa do polovice a potom som si musela dať pauzu, aby som porobila poriadky, dokončila nejaké veci, takže mi to ušlo a keď som sa vrátila ku knihe, tak som si veľa nepamätala z tej prvej polovice a tak som si ju musela trochu zopakovať a už ma to tak nebavilo. Ďalšou príčinou, že Ježiško (ja) mi predčasne doniesol knižky, nad ktorými som už dlho slintala, tak som sa ponáhľala dočítať túto knižku, aby som sa mohla vrhnúť na tamtie.
Z toho vyplýva, že možno by mala kniha aj viac pusiniek, ale v momentálnom stave som to cítila takto.
- jasne, že som to čítala v poradí 3, 2, 1 :D Ale jednotku som teda ešte nečítala (teda vtedy nie, teraz už hej).
- plávala v búrke v noci, prezliekla sa za chlapca a cestovala do Londýna, klamala právnikovi, aby zdedila peniaze po starom otcovi... Ten jej snúbenec musel byť strašný, keď podstúpila takéto niečo. 
Kedykoľvek ju mohli odhaliť a znásilniť. Mohol ju nájsť otčim a dostal by ju aj všetky jej peniaze. Ju by vydal a peniaze by si nechal.
- Ethan spoznal, že nie je chlapec, ale žena, ale ako s tým naložil neprezradím
- v anotácii je to nesprávne on jej skrížil cestu už počas cesty do Londýna, aj keď podľa mňa anotáciu môžete pochopiť, že jej skrížil cestu v Londýne alebo s privretým okom počas jej cesty do Londýna.
- na obálke je hnedovláska (možno s nádychom do červenej), v knihe červenovláska
- jeho priatelia, Julianna a Rafe (Odvážna milenka) tu boli dosť rozoberaní. Asi by bolo vhodnejšie čítať knihy postupne, aby si človek užil aj ich vzťah. (Ale tú knihu ešte nemám. Vtedy som nemala.)
- kniha sa točila hlavne okolo Lily a Ethana. Riešila sa tam príťažlivosť medzi nimi a jej tajomstvo, že vlastne nie je vdova a môžu ju kedykoľvek odhaliť. Objavovali sa tam aj iné postavy, ak nerátam služobníctvo, tak jeho priatelia, jej priateľky, jej ctiteľ, jeho matka... Nebolo ich tam veľa, ale nechýbali ani vedľajšie postavy. Aj keď jeho matku by som tam možno dala trochu viac alebo aspoň na konci by som ju nejako dala, aby sa vysvetlilo to, čo spravila od nej, nie z druhej ruky.
- bol to zaujímavý nápad (aj keď nie originálny), aj podanie nebolo zlé, ale raz mi stačilo a keby mám asi pravdu povedať, tak neviem, či by som knihu odporúčala, ak nemáte čo robiť a máte túto autorku rada prečo nie, ale ak máte času málo a chcete čítať len tie naj knihy, tak po tejto nesiahajte.
- na Lily sa mi páčilo, keď sa učila jazdiť na koči. Čakala som, že to niekedy využije.
- Ethan bol ako hlavný hrdina sympatický, milý, príťažlivý, ale žeby ma zaujal niečím výnimočným, tak ani nie
- najskôr som nechápala aký by mala dôvod skončiť s ním v posteli, keďže chcela byť bez chlapa a užívať si život ako slobodná vdova a keby si našla milenca mohlo by jej to život skôr skomplikovať, ale ono sa to medzi nimi postupne pekne vyvíjalo a dávalo to aj zmysel
- prišlo mi to, že niektoré veci sa zbytočne naťahovali, niektoré zase boli rýchle a zvláštne vyriešené
- celkom sa mi páčilo ako bola kniha napísaná, ale neviem, či je to obdobím, že som mala toho veľa, tak som musela knihu odložiť a už sa mi tak dobre nečítala alebo mi len nesadla. Neviem, ale viem, že raz mi stačilo. Kniha bola fajn, ale čítala som aj lepšie. Musím však povedať, že dialógy sa mi páčili, aj ich príbeh, ale mohlo toho byť viac, lebo to bola po čase skôr nuda a zbytočne popísané stránky.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...