štvrtok 2. júna 2022

Sally Stewardová - Milenec v prestrojení


Anotácia:
Mladá atraktívna novinárka Allison Prescottová žije sama so svojou desaťročnou dcérou. Po rozpade manželstva sa pevne rozhodla, že už nikdy nedovolí nijakému mužovi, aby ju ovládal a diktoval jej, ako má žiť. Na to, aby mohla začať nový život, však potrebuje peniaze... veľa peňazí. Pri písaní reportáže sa zoznámi s príťažlivým bezdomovcom, no Allison má podozrenie, že Brad Mallone nie je ten, za koho sa vydáva. Navyše si predsa povedala, že si už nikdy nezačne s mužom bez prostriedkov...
O knihe:
original - Undercover lover
- myslím si, že nepochádza zo žiadnej série
obálka - taká staršia, aaaaale dá sa to prežiť
dej sa odohráva - Oklahoma City (USA); 90-té roky

Moje pocity:
- 11. - 14. júl 2021
- táto knižka sa dostala na kopu medzi tie, ktoré si buď prečítam a nechám/posuniem alebo poputujú rovno bez čítania ďalej. Nakoniec som si ju prečítala a aj u mňa ostáva.
- bola síce výzorom taká "komunistická", ale snažím sa nesúdiť knihu podľa obalu (aj keď je to niekedy ťažké)
- v anotácii má 10 ročnú dcéru, ale v knihe 12 ročnú dcéru (aspoň, že pohlavie nezmenili :D )
- povedala by som, že je to taká detektívka z deväťdesiatok s nádychom romantiky. Nie je to zlé, ale cítiť tam, že je to taká staršia kniha.
- Allison bola rozvedená, s dcérou bývala v napoly rozpadnutom dome, ktorý potreboval šikovnú ruku alebo búracie kladivo. Potrebovala nejakú silnú reportáž, aby sa presadila a dobre zarobila.
Páčilo sa mi na nej to ako sa snažila začať od začiatku, rozbehnúť kariéru, bojovať s manželom a pekne sa starať o svoju dcéru a do toho všetkého sa dokázala aj zamilovať, aj keď už to neplánovala.
- Brad bol policajt v utajení, ktorý riešil vraždy bezdomovcov. Allison na tom tiež pracovala a Brad sa jej zdal podozrivý. Možno nie ako vrah, ale ako človek, ktorý niečo skrýva.
Brad sa mi tiež ako hrdina pozdával. Ako policajta ho autorka fakt dobre opísala. Hodilo sa mu to ako zadok na šerbeľ. Bol taký ľudský, mal pekný vzťah s rodičmi, bol šikovný nie len v práci, ale aj okolo domu mu to celkom išlo...
- bola som zvedavá, kto bude vrah a prečo
- postáv tam bolo dosť veľa - jej kolegovia, jeho kolegovia, bezdomovci...
- páčila sa mi jej dcéra Megan. Bola síce trochu dosť rozmaznaná (ale to sa jej dalo prepáčiť, keďže jej otec ju vychovával v duchu - peniaze na prvom mieste, plastická operácia je niečo, čo sa podáva na raňajky a nakupovať sa chodí do New Yorku...), ale aj veľmi sympatická a zlatá. Mala v knihe také svoje čarovné miesto a som rada, že tam bola.
- zato jej exmanžel tam vôbec nemusel byť. Ok, preháňam. Aj on vytváral v deji celkom zaujímavú líniu. Bol to taký malý (veľký) zmrd.
- v knihe bolo obsiahnutých dosť vecí.
Vyšetrovanie prípadu, problematika bezdomovcov (páčilo sa mi ako sa jej dcéra po pozretí maminej reportáže zamyslela nad životom - ľuďmi bez domova a chcela im darovať svoje veci. Pekná myšlienka, že dieťa, ktoré chce každú blbosť si odrazu uvedomí, že sú ľudia, ktorí si nemôžu dovoliť ani len tie najzákladnejšie veci ako jedlo, oblečenie, strecha nad hlavou a chce im pomôcť.),
práca v televízii, keď je už človek "starší" a nemá mladú, peknú tváričku (aj keď to je asi tiež vplyv jej manžela, keďže bol plastický chirurg a stále jej vtĺkal takéto veci do hlavy, tak už videla vrásky na sebe asi aj tam kde neboli), vzťah medzi nimi, problémy s jej exmanželom (ten sa jej snažil zobrať dcéru, ale nie kvôli tomu, že by sa o ňu vedel lepšie postarať, aj keď to tvrdil, ale preto, že jej chcel ublížiť)...
- aj keď je kniha staršia podľa mňa stojí za prečítanie. Bola to taká reálna, uveriteľná kniha. Nebol to nejaký strhujúci príbeh, ale dobre sa to čítalo. Myslím si, že by sa kniha dala prečítať aj viackrát. Na štyri pusinky to určite nemá, ale bol to taký lepší priemer.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...