utorok 22. októbra 2019

Mini unboxing (video)

Práve som spontánne pridala video na youtube.
Chcela som ho pridať na instagram, len tak na spestrenie, ale nejako sa mi to nedarilo, tak ma to naštvalo a dala som ho na yt. Síce je tam zase v zlej kvalite (aj tie predošlé, ale neviem prečo), ale hádam poteší aj tak aspoň trochu.
Teraz je to naozaj ťažké, nie len s blogom, ale aj so životom. Ešte stále sedím za pc, vybavujem kopec somariniek, musím sa ísť odmaľovať a rovno odpadnem do postele, ale to až za dlhú chvíľku.

Ak sa vám video bude páčiť, dajte mi prosím vedieť, ale aj ak sa vám nebude páčiť, ale prijímam, len konštruktívnu kritiku :P


:D jaká nafetovaná vyzerám v tom videu :D

Pekný zvyšok večera a dobrú noc :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...