štvrtok 12. septembra 2013

Sandra Brown - Láska na adrese Indigo Place 22



Anotácia:
Dedičstvo v podobe pekného rodičovského domu s mólom, čo vybieha do morskej zátoky, nemusí byť vždy spojené iba s radostnými pocitmi. Najmú ak ho treba čo najskôr speňažiť, aby sa zaplatili lhy, ktoré zanechali prekovia. A práve to sa prihodilo Laure, krásnej a príťažlivej, no ešte vžy slobodnej mladej žene z dobrej a váženej, avšak zadlženej rodiny v malom pobrežnom mestečku na juhu Spojených štátov.
Vo chvíli, keď si Laura najme realitnú agentku, aby dom s adresou Indigo Place 22 predala za čo najvyššiu sumu, ešte netuší, že nádejný kupec bude žiadať, aby mu okrem nehnuteľnosti vložila o rúk aj svoju dobrú povesť. O Indigo Place 22 sa totiž uchádza James Paden, teraz už síce bohatý, ale z minulosti smutne známy šéf motorkárskej bandy. A pretože sa neobjavil iný záujemca, Laura nemá na výber. Musí mu predviesť dom, počävať jeho dojzmyselné narážky a drzé poznámky pri prehladke v tmavej pivnici či vo svojej voňavej spálni. Nesmie mu streliť zaucho, ani keď sa jej dotýka. Na dôvažok, počas dní, ktoré s ním strávi pri súpise nábytku a zariadenia, sa doňho zaľúbi, ba čo viac, zisťuje, že už od stredoškolských čias v kútiku duše túžila práve po takom drsnom chlapovi...
Tak ako vo väčšine románových príbehov Sandry Brownovej, aj teraz ide o osudové stretnutie vykreslené s nevšedným rozprávačským majstrovstvo, ktoré čitateľovi umožňuje nazrieť až o najtajnejších zákutí mysle hlavných postáv. Samozrejme, Laura svoj dom napokon predá, ale čaro príbehu je v spôsobe a v okolnostiach, za akých sa to stane.

O knihe:
- nepochádza zo žiadnej série
- obálka - pekná. Taký lepší priemer. Nič úžasné, nič nudné.

Moje pocity:
- knižka má málo strán. Písmená sú veľké a sú tam, aj voľné strany medzi kapitolami, takže som to prečítala za deň.
- Sandra má v knihách elektrizujúci (erotický) náboj. Proste musíte cítiť z jej kníh to sexuálne napätie (vzrušenie).
- prvé vety vás pohltia a knihu nepustíte, až keď nad ňou od únavy zaspíte alebo ju dočítate. Prifrčal tam na motorke ako nejaký zlý chlapec a vyplašil ju. To ma hneď dostalo. Aj keď strašiť potencionálnu frajerku a ženu, od ktorej chce kúpiť dom nie je najmúdrejšia vec. Najskôr mi prišiel ako drzý, nevychovaný chlap, ale postupne sa mi dostal pod kožu.
- bolo tam dokopy 6 ľudí takých stálych, čiže skôr sa to točilo okolo nich. Nebol tam iný pár alebo niečo podobné.
- jeho kamoši (v mladosti) ju chceli znásilniť. Bola som ohromená, že on to vôbec dovolil. Teda len to, aby ju pobozkali, ale aj to bolo nechutné. Veď bol ich vodca. Mal ich všetkých vyplieskať :D alebo tak niečo. Má však šťastie, lebo ju nakoniec zachránil a to vo veľkom štýle.
- keď si do Indigo Place 22 chcel doniesť dievča, s ktorým tam bude bývať chvíľu som myslela, že si donesie motorku alebo pretekárske auto, ale James si naozaj doniesol dievča. To som musela chvíľku predýchavať.
- dom bol podľa opisov veľmi krásny a priestranný, aj okolie sa mi páčilo. Dala by som sa ukecať.
- uzavreli obchodnú dohodu = sobáš. Ona sa bude starať o Indigo Place 22, uvedie ho do vyššej spoločnosti ako svojho manžela a bude zato dostávať peniaze a môže ostať bývať vo svojom rodnom dome.
- Páčilo sa mi ako mu Laura pomohla vyriešiť vzťah medzi ním a jeho matkou, lebo James jej nevedel odpustiť, že s ním nechcela odísť a opustiť jeho otca - ožrana. Boli naozaj veľmi chudobný. Žili v chatrči poskladanej z odpadu, ale pekne sa sám vypracoval, avšak stále sa oproti Laure cíti menej cenný.
- taktiež tam bola jedna hlavná postava, ktorú nebudem prezrádzať. Musíte si to prečítať sami, ale bola veľmi zlatunká.
- koniec mi prišiel trochu prehnaný. Tá búrka už bola zbytočná, ale aspoň si všetko rýchlo vysvetlili.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...